DaggEn Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Fet bil. Jeg er noen av de få som ikke er kritisk til den frontfangeren du har. Jeg derimot syns jeg den er skamrå. Derfor har jeg kjøpt sånn sjøl.. Får den igjen fra lakkering på mandag/tirsdag. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 16, 2005 Forfatter Share Skrevet April 16, 2005 Fet bil. Jeg er noen av de få som ikke er kritisk til den frontfangeren du har. Jeg derimot syns jeg den er skamrå. Derfor har jeg kjøpt sånn sjøl..Får den igjen fra lakkering på mandag/tirsdag. Gleder meg som en unge. gled deg til og sett den på..kommer til og se RÅTT ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 åssen dimensjon har du på dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 16, 2005 Forfatter Share Skrevet April 16, 2005 225/40-18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 "donker" det bra i veigroper osv, små hull i veien med slik dimensjon? Øy sjekk innnlegget mitt på Teknisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 16, 2005 Forfatter Share Skrevet April 16, 2005 det går helt fint..men må jo ta litt hensyn når man kjører da..bilen er ganske stiv da den er maksimalt senket,men det går helt fint er ikke akkurat den ideelle bilturbilen ned i europa da med full bil,men veiene her i landet er helt håpløse i forhold til andre land. var i Tr.heim i går og det gikk fint som faen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 S.A.T.S er for pingler,hehe... Fin bil, men du burde fått deg en rieger bakfanger også. Mangler liksom noe... D hadde vært "good" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 16, 2005 Forfatter Share Skrevet April 16, 2005 hehe..er bare s.a.t.s som har det jeg trenger her så om jeg er en pingle eller ikke får så være trives i tilfelle med det hihi er ikke akkurat noen originalfanger som er bak der da http://www.bmwguiden.no/modules.php?ful ... _photo.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Liker de best litt "orginalere" jeg og, men eg ser jo lett en Fét bil på lang avstand. Rå bil.. liker "vinylen/paintjåbben" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Heisann! Fin bil. Er heller ikke avhenger av for mye styling/dekaler, men så lenge det er såpass gjennomført så blir det rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 harr hatt en helt "cleen" sort E36 320 før med bare felger og senkesett og trivdes med det også Det er jo bmw liksom men forandring fryder leketøy for sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Jo, fin bil dette..litt kult at noen har vinyl eller paintjob også Hva synest du om min bil da 92 Custom 325 coupe ? er jo samme stilen det nesten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 Jo, fin bil dette..litt kult at noen har vinyl eller paintjob også Hva synest du om min bil da 92 Custom 325 coupe ? er jo samme stilen det nesten.. syns den er meget stilig jeg mener og ha sett den hos Automote til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 hehe..går ikke på noe jeg nei..annet enn mye mat og trening på s.a.t.s 5 dager i uka 24år forresten jeg trente mye før. tok mye i benken, klarte nesten 100kg, men så slutta og det ble verre og verre, faen nå skal jeg begynne snart igjen, hvor mye tar du i benken da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 100 kg i benk er ikke spesielt mye. En magisk grense for mange på en statusøvelse. Du får begynne igjen vettu Morosamt å pumpe jern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå