///M Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Jeg skulle være med i NM i styrkeløft ( benkpress, markløft og knebøy ) men klarte selfølgelig å ødelegge armen ved en moped ulykke. Kan fortsatt ikke trene og det er 2 år siden Skikkelig surt når du trener 5 ganger i uka, å synst det er kjempe gøy :\Hadde forøvring pers på 130kg i benk som 16 åring, så lå veldig godt ann før NM. oi 130kg er mye for en 16åring..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Står det forsatt M3 på sia?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 En råå bil du har der synes faktisk det så greijt ut med den E 46 fangern framme.. Baklysene var vel ikke helt min greie, men en gjenomført fin bil du har der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 En råå bil du har der synes faktisk det så greijt ut med den E 46 fangern framme.. Baklysene var vel ikke helt min greie, men en gjenomført fin bil du har der. takker for det er noe annet enn lexus-jallalykter dette så passer faktisk ganske bra med LED-Chromelykter men hver sin smak det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå