///M Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=273997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=273997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 den såg skikkelig grom ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 16, 2005 Forfatter Share Skrevet April 16, 2005 ja det gjorde den, skinte noe jævlig, noen som kan se om det er orginal bil og ikke styla med m logo på.hadde hvert rått og se en m3 i en norsk film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 ser jo ut som en orginal bil da. alt er vertfall m. Lister og speil og fanger. men som jeg sier. 1 god grunn til og ikke kjøpe e36 m3 er att du kan kjøpe en 316 og den ser helt lik ut etter att du har hatt på m effekter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 16, 2005 Forfatter Share Skrevet April 16, 2005 eneste måten er vel å se på bremsene, m3 må ha størrre bremser enn 316-318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 De skriver i VG om filmen at den ikke kommer til å stigmatisere det pakistanske miljøet i Norge. Hmmm...jeg vil bli temmelig overrasket om det ikke blir tilfellet. Jeg tror også at BMW...og andre profilerte statusbiler får seg en trøkk imagemessig som et resultat av denne filmen. Når det er nevnt er det egentlig litt artig at bestemte innvandrergrupper eksponeres i en seriøs spillefilm. De forskjellige fordommer folk har om gruppene blir jo nødvendigvis både bekreftet og avkreftet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå