Gå til innhold

Ny bruker - bilen min


shv
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Er ny bruker her. Tenkte jeg skulle legge ut et bilde av bilen min. Er ganske dårlig fotograf...

270.jpg

Er en 1992 E36 Coupe med M3 motor/gir/understell (S50B30)

Gleder meg til første mulighet til å prøve den på bane (har kun testet den på isbane...)

Sliter med noen små barnesykdommer, som jeg håper å få ordnet ganske kjapt.

Ellers har jeg litt plastikk som skal på. Ikke noe svære greier, M3 speil, infinity lippe, og så skal jeg lakke den helt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om tilfeldighet! :D Av en eller annen grunn så fant eg ut at eg skulle skaffe meg bruker her på BMW Guiden i dag. Ser du blei medlem i dag du også. Skal du kjøre på bane på torsdag?

Får legge inn et bilde av gliset eg og:

bilols.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om tilfeldighet! :D Av en eller annen grunn så fant eg ut at eg skulle skaffe meg bruker her på BMW Guiden i dag. Ser du blei medlem i dag du også. Skal du kjøre på bane på torsdag?

Får legge inn et bilde av gliset eg og:

bilols.jpg

Fin bil og velkommen til deg og:) hva slags motor som sitter i dråget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den varme velkomsten! Er nok en sleeper dette ja.

Meldis: Verden er jammen ikke stor! :) Skal neppe kjøre på bane på Torsdag. Bilen går ikke helt rent på lavere turtall. Skal teste en annen LMM i morgen (Søndag) og se om det fungerer bedre. Men hadde tenkt jeg skulle "myse litt" på de andre som kjører på Torsdagen.

92 Custom 325 Coupe: Er for tiden ikke godkjent ombygd, men har komplett M3 understell, så det skulle vel la seg gjøre. Problemet er at bilen er import, så har for tiden ikke lyst til å punge ut for avgift for økt effekt/volum. Kommer vel til å få det godkjent når tiden er inne! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...