hypolisot Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 min e34 520 24V er startet og drikke ca 2 liter på mila på bykjøring, synst ikke den har brukt så mye før (uten at eg har målt) noen andre som har lik bil? hvilket forbruk er normalt på bykjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 kanskje bilen trenger service, nye plugger osv. min bruker også mye, min bruker også mye på bykjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 min e34 520 24V er startet og drikke ca 2 liter på mila på bykjøring, synst ikke den har brukt så mye før (uten at eg har målt)noen andre som har lik bil? hvilket forbruk er normalt på bykjøring? Modellen har iht. BMW et gjennomsnitlig forbruk på ca. 0,96 liter/10 Km...dvs. at rundt 1,2 liter pr. 10 kilometer ved bykjøring bør være normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 min e34 520 24V er startet og drikke ca 2 liter på mila på bykjøring, synst ikke den har brukt så mye før (uten at eg har målt)noen andre som har lik bil? hvilket forbruk er normalt på bykjøring? Modellen har iht. BMW et gjennomsnitlig forbruk på ca. 0,96 liter/10 Km...dvs. at rundt 1,2 liter pr. 10 kilometer ved bykjøring bør være normalt. Min ligger på rundt 1,1 om jeg kjører pent, men den vil vanligvis ha mer om det er mye småkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 D hørtes mye ut ja.. Nå har ikke jeg målt min kun på bykjøring, men tror ikke den skal ha så mye næi, å det er en noe større motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Jeg har en 520i 12v den bruker 2 liter på HARD! kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Nei dette kan ikke være normalt, isåfall har du en noe spesiell bykjørings stil, med kun svært korte strekninger og mye start og stopp/ tomgangskjøring vil vel 2 liter på mila være oppnåelig for en 520, men med normal kjøring hørtes dette mye ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 ser ut til og være normalt nå tanka opp 14.7 liter på 11.5 mil, er vel akseptabelt, lurte meg litt tankmåleren da den begynte og vise under 60 liter men der egentlig var 65 på tanken, forgie gang eg tanka så nærma den seg 1.9 liter på mila, må ha kjørt litt hardt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 min 525 12 ventiler e34 bruker litt over en og en halv på bykjøring, og 1.1 på blandet. Men sist jeg målte på langkjøring var den nede i 0,67! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 vet att e34 520 24v var tørst men trodde ikke d var så ille. men att den bruker 1,5 hadde ikke sjokkert meg. 525 bruker faktisk en smule mindre bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå