jcvold Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 jeg har endelig fått på stylinga jeg skal ha på bilen min! bilen var helt orginal når jeg kjøpte den,og har gjort følgende : - felger: 17" e-46 M3 felger - apex senkesett med dempere og fjører.senket 40/40 fra G.S - K&N filter fra G.S - øyelokk,rieger fra ast performance - M3 fanger fra star bildeler - sorte grill ringer - sort klistremerke i frontruta,fra fletens dekor -sota ruter bak - bakrutesenker, rieger,fra ast performance - M3 vinge ,med bremselys,asd,fra ast performance - M3 baklykter - "bmw power" klistremerke til bakrutesenker fra fletens dekor - bmw belteputer -flamebeater brannslukkingsapparat deilig å kjøre rundt i bil som vekker litt oppsikt,og folk snur seg etter! flere bilder i galleriet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Ser knall ut det der! Mangler bare å sote de fremste dørvinduene nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Ser bra ut. Hvorfor ikke m3-speil mens du var igang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Fin bil Hva kostet alt dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 ble bra d ja. grattis med pent staylet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Pen bil! Det gjør seg godt med den M3 fangeren. Gleder meg til jeg får på min nå snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 Fin bil Hva kostet alt dette?? tja,det5 blir endel.har samlet på kvitteringer av alt jeg har brukt på bilen,og jeg har hatt den i ett år,og har brukt ca 45000,. ,men det er inkl bytting av bremserør til 10000,-. men da har jeg regnet med alt fra senkesett til vindusviskere.fikk lakkert det billig da.3500 for alt flere bilder på mitt galleri (link under) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Ble fint dette, liker svarte biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 Ser bra ut. Hvorfor ikke m3-speil mens du var igang? jo,det og effektanlegg med dtm rør er neste prosjekt, + m-emblem til panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Pen bil, men skal jer pirke på noe, så må det være at du har montert sideblinklysene på feil side (høyre blinklys på venstre forskjer og omvendt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 Pen bil, men skal jer pirke på noe, så må det være at du har montert sideblinklysene på feil side (høyre blinklys på venstre forskjer og omvendt) sier du det? har jeg ikke sett før.de blinklysa,og de hvite framme var der når jeg kjøpte bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Fin bil, men mangler m-sidelistene. De gjør mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 Fin bil, men mangler m-sidelistene. De gjør mye. mener du lister på dørene eller sidesjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå