Dan Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Ble lekkert det der Gleder meg til jeg får på mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Mente på dørene, men hvorfor ikke begge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 17, 2005 Forfatter Share Skrevet April 17, 2005 jo,har vurdert lister! kan ikke ha sidesjørt,fordi da er sjørtet lavere enn fronten,og det blir teit.men jeg syntes bilen er akurat passe lav. hva syntes dere om klistremerket bak da? kult eller harry? jeg er stolt av å kjøre bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Huh? Er m-sideskjørta så mye lavere? Synes ikke det har sett rart ut på noen andre iallefall. Klistremerket er på grensa til harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Litt harry med det, ja. Jeg hadde fjernet "BMW POWER", og satt på M3 speil og M3 lister langs sidene Da er den KNALL. Forresten det nå også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Litt OT, men siden vi er inne på emnet: Skal ha på Infinity-front snart, og siden den blir hellakkert, ville det vel være lurt å lakkere resten av listene rundt bilen også? Ser litt teit ut med front i samme farge, mens resten av listene er i en annen. Skal også lakkere dørhåndtakene. Bør jeg ta dørstolpene også? Har kalypsorød bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Nice car... Ble bra det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Den ble fin, liker sorte biler, men bmw power klistremerket kunne vel du fått av, den ble litt harry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Kjøp M3 speil det hjelper det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Lekkert det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 18, 2005 Forfatter Share Skrevet April 18, 2005 Det ble knall detta! er det ryggesensor jeg ser bak på fangeren din der? jepp,ryggesensor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 reagerte med en gang på klisteret.. så ja helt ærlig ville jeg fjernet det!! men det er jo bare meg!! tøff bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 20, 2005 Forfatter Share Skrevet April 20, 2005 takk for mangen fine komplimanger! ska legge ut bilder når jeg har fått på m3 lister og DTM potter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 takk for mangen fine komplimanger! ska legge ut bilder når jeg har fått på m3 lister og DTM potter! Og M3 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Bra resultat Svarte biler ser bra ut nesten uansett spør du meg Ekte stil! Eneste jeg skulle ha satt fingeren min på var bakrutesenkeren, riv den av og kvitt deg med den..! Passa ikke inn i det heletatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå