Gå til innhold

BMW 318iS hvor mye er den verdt?


BMW_JP
 Share

Anbefalte innlegg

En kamerat er på jakt etter 318iS e36.

Kikka på en i dag.

318iS 92 modell E36.

125 000 km

skinn

klima

17" AC schnizter felger

senket 40/15

Rimelig strøken egentlig. Null rust.

Litt steinsprut på panser.

Import fra tyskland.

Eneste minuset var at den var SKIKKELIG dauv.... Ikke noe bra drag på 4-5000 rpm (3 i bilen + klima på). Det var veldig skuffende... Noe defekt kanskje?

Forlanger 110 000 kr. Hva er den egentlig verdt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja folk sier at 318 is og 320 er nesten lik i aks. Jeg har jo en 320 M52 vanos motor og den var sikkert 3 ganger så sprek....... Jeg merker min begynner å dra no jævli på 3500-4000 rpm.

Hvis en 318 is begynner dra på 5500 rpm så er det jo det drit skuffende...da er det bare 500 rpm til så må du gire.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja folk sier at 318 is og 320 er nesten lik i aks. Jeg har jo en 320 M52 vanos motor og den var sikkert 3 ganger så sprek....... Jeg merker min begynner å dra no jævli på 3500-4000 rpm.

Hvis en 318 is begynner dra på 5500 rpm så er det jo det drit skuffende...da er det bare 500 rpm til så må du gire.......

Er så deilig å høre lyden i V6-ern når det turtallet kommer..like deilig hver gang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke V6. Har rekkesekser :D

3 ganger så sprek var ikke å ta i.... Den Isen var skikkelig DAUV. Tror det må være noe galt med den.

for 3 i bilen + klima på skal ikke ha SÅ mye å si.. klart du merker den 3. personen, men det var jo drit skuffende.

men hva er bilen verdt? 90 000 kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V6 med 150hk er vel ikke noe rart? At en står i en BMW er noe spesielt derimot.

Forøvrig merker jeg stor forskjell på normalt og 3 personer + klima i min. Isbilen er ikke kjempesprek uansett og havner du under 4000 rpm er den treg. På lave turtall er vel vanlig 318 kjappere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V6 med 150hk er vel ikke noe rart? At en står i en BMW er noe spesielt derimot.

Forøvrig merker jeg stor forskjell på normalt og 3 personer + klima i min. Isbilen er ikke kjempesprek uansett og havner du under 4000 rpm er den treg. På lave turtall er vel vanlig 318 kjappere.

Tenkte på E36 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...