Gå til innhold

BMW 318iS hvor mye er den verdt?


BMW_JP
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mener selv att is skal gå litt bedre enn 320. både e30 og e36..

Dette kan ikke være tilfellet dersom begge er originale.

Jeg har en helt original M52 motor 320 og den er MYE sprekere enn den 318is jeg prøvde i dag. Den var også helt original. Uten konfilter osv.

Jeg ble drit skuffet ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

125 000 km er kansje litt mistenkelig lite på en bil fra 1992, under 10 000 km i året..... Sier service hefte noe om dette kan stemme?

Ellers høres bilen grei ut med skinn , klima, felger osv, Men synes det hørtes litt dyrt ut. Fornuftig pris er vel 80-90K??

Du sier at:den var SKIKKELIG dauv.... Ikke noe bra drag på 4-5000 rpm. Kommer jo ann på hva du sammenlikjner med og hva du er vant med selv.

Har samme bil selv og er veldig fornøyd. Synes den drar veldig godt på høyt turtall (4000+...).

320i og 318is, begger E36 har jo 150 og 140 HK, og er temmelig like fra 0-100 km/t. Skiller 0.2 sekund!!, men er jo et herligere svev fra 6'eren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kjøpte nettopp en 318IS 97 mod, kjørt 71000km. Betalte 115000 kr inkludert naf garanti-test. Bilen var strøken, hadde servicehefte og ingen mangler ifølge NAF test. Norsk bil med 2 tidligere eiere. Så vil vel si at 110000kr for en 92 mod er sinnsykt mye mer en den er verdt? :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kjøpte nettopp en 318IS 97 mod, kjørt 71000km. Betalte 115000 kr inkludert naf garanti-test. Bilen var strøken, hadde servicehefte og ingen mangler ifølge NAF test. Norsk bil med 2 tidligere eiere. Så vil vel si at 110000kr for en 92 mod er sinnsykt mye mer en den er verdt? :shock:

da tror jeg du har gjort et BRA kjøp :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes slett ikke ille ut, men det kommer jo litt ann på utstyret. Jeg ville glatt betalt noen tusenlapper ekstra for m-styling, klima, sportsseter (selv om jeg ikke sitter godt nok i de heller) osv osv..

Dette er tross alt utstyr som er både dyrt og mye stress å ettermontere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...