Gå til innhold

BMW 318iS hvor mye er den verdt?


BMW_JP
 Share

Anbefalte innlegg

Noe er galt hvis det er stor forskjell på den og 320'en din.

Er jo bare 10hk/15nm i forskjell og isbilen er lettere. Tallene til bmw sier 1km forskjell i toppfart og 0-100 på 0,2 mer. Har sett orginale isbiler blitt målt til 9sek på 0-100 og så så dau bør den ikke være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når jeg gir på så blir jeg trøkt inn i setet, når Isen gir på så kjente jeg ingenting. Absolutt NULL G-krefter. Mulig det er noe galt med motorn, går på 3 sylinder kanskje? Det bråket veldig også. Fra potta osv. Også var det ikke effektanlegg. Merkelig. Min låter jo som en symaskin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

318is har null problemer med å ta 320 e36 og 320 e46......nå snakker jeg for e30...men det burde gjelde e36 og ....

Så lenge begge er originale så kan du drømme videre på den.....

Morsomt at jeg har prøvd med min orginale 318is e30 mot både 320 e36 og 320 e46 da....og det har vært null problem....konklusjon: vekt/effekt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gir på så blir jeg trøkt inn i setet, når Isen gir på så kjente jeg ingenting. Absolutt NULL G-krefter. Mulig det er noe galt med motorn, går på 3 sylinder kanskje? Det bråket veldig også. Fra potta osv. Også var det ikke effektanlegg. Merkelig. Min låter jo som en symaskin :D

Om du blir trøkt inn i sete på en 320 så er det ikke orginalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, den er original. Den går sykt bra. Den er veldig velholdt da, gått bare 70 000 km. Blir ikke trøkt sinnsykt inn i setet, men jeg kjenner det godt. Kjenner også at den begynner å akse greit på 2500 rpm (kjenner den drar greit lissom) og dra no helt jævli fra 3500-4000 rpm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vil jeg tørre å påstå ja.

Nå er jo e30 "gamle" hester da, mens jeg har "nye" hester. hehe

sier ikke jeg har no racer bil, men jeg synes denne bilen er vanvittig kjapp og drar bra. Er VANOS motoren jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bli trykt bak i sete i en 320..?

har hatt en E36 320 og går helt greit de..hverken trege eller superraske..325 derimot er noe annet 8)

men jeg vil nok tro at en E30 325 er litt kjappere enn en E36 320 da..er jo ikke bare hestekreftforskjell men å dreiemoment..merkbar forskjell på en 2liter og en 2,5..men det er min mening :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...