Gå til innhold

BMW 318iS hvor mye er den verdt?


BMW_JP
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

akkuratt

digg at 325 ikkje har så mye mindre effekt da!

åttere og slikt duger og i bmw, men sekserlyden er et triks,

ville betalt litt ekstra for 320 i forhold til 318 is kun for det.....

noen som ville sammenligne 318is med 325 ja, min er kanskje ikkje god som ny, men så dau er den ikke...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hadde vært grommere med sekser i e30 m3 og, ser ikkje nødvendigheten med firer, nye m3 har sekser og det funker greit, det kule med e30 m3 er at det er turtallsmaskin, det er jo litt kult da...

Du ser ikke vitsen med 4'er?? VEKT!!

Gromt eller ikke...M3 e30 er jo en bane bil...kan ikke tenke på hva som er gromt eller ikke da...da gjelder det å komme raskest gjennom svingene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner med en god latter :HA HA HA HA HA... 318Is som tar 320 *lol*

VEL det er ikke mye som skiller 0-100 den er jeg med på, men hva skjer etter 130 ? Jo, HADE IS !! Det kan jeg skirve under på når som helst !! Den har ikke sjans, at en 318 is har nesten samme toppfart er greit, men det tar iallefall 20 sek mer før den er der da ! Og er ikke 320'en dau kjørt, kjenner du at den trekker deg inn i sete både på 2 og 3 gir ;)

Og ang prisen på bilen som skulle kjøpes, vel... Det er drøyt !!! 75 000 kr 80 000 er reelt.. Alt over er tull.. Da hadde jeg tatt en 325 4dørs i stede :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hadde vært grommere med sekser i e30 m3 og, ser ikkje nødvendigheten med firer, nye m3 har sekser og det funker greit, det kule med e30 m3 er at det er turtallsmaskin, det er jo litt kult da...

Synes det bedre med en en sprek 4er som gir bedre kjøreegenskaper.

Er enig at bmw 6er er rått men jeg har kjørt fra bmwer med min e30 m3 med 90hester mere enn meg på bane (e30 m3 med 286 hk) uten problem.

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...