Gå til innhold

Vårmønstringen på Frognerseteren


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har tenkt seg på BMWCCN sin vårmønstring på Frognerseteren på søndag (24. apr)?

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kale ... en2005.htm

BMWCCN avd. Vestfold skal treffes ved Statoilen på Kopstad (Horten/Nykirke-avkjørselen rett etter 4-felten/100-sona har begynt) kl. 0900, så for vestfoldinger er det bare å henge seg på! Er været bra stiller nok jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et BMWCCN-treff ja, men tviler vel egentlig på at det sjekkes der. Det er jo bare en stor parkeringsplass, og det skjer ikke stort. Bare en sosial event. Jatte BMW og kikke på bilene. Sjekkes det noe bevis for å "stille ut" får du heller parkere nedi gata og ta beina fatt.. ;)

jeg har tenkt meg en tur dit, men hvordan kjører man for å komme dit når man kommer fra østfold?

Du kjører inn til Oslo sentrum og opp forbi Holmenkollen. Så skal du etterhvert se en parkeringsplass full av BMWer.. :)

Treffet begynner kl. 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

treffet er for alle med BMW, dvs du trenger ikke være medlem av BMWCCN.

hvilke skilter følger jeg? jeg vet jo at det er ved holmenkollen, men jeg vet ikke hvilken skilt jeg skal følge når jeg kommer fra østfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. Da må noen som er bedre kjent i Oslo beskrive veien. Jeg vet ikke hvor du kommer inn i Oslo når du kommer fra Østfold. Har bodd i Oslo, men det er 5 år siden nå, og jeg hadde ikke bil mer enn et par måneder da. Er desverre ikke veldig godt kjent. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du fra Østfold, så kjører du bare motorveien til Ryen, kjører under rundkjøringa (du følger bare veien) og da er du på Ring3. Denne følger du bare rundt byen, til du ser avkjøring mot Røa/holmenkollen. Derfra følger du skilt mot holmenkollen og fortsetter langt langt oppover til du har passert holmenkollen og ved første veidele tar du til venstre (mot tryvann). Et par hundre meter etter veidele ser du en skog av BMW'er og da har du kommet riktig.

Det vil forøvrig bli solgt vafler og kaffe++ der oppe, ta med godt humør og pussefille (for å fjerne smådrit som har kommet på turen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du fra Østfold, så kjører du bare motorveien til Ryen, kjører under rundkjøringa (du følger bare veien) og da er du på Ring3. Denne følger du bare rundt byen, til du ser avkjøring mot Røa/holmenkollen. Derfra følger du skilt mot holmenkollen og fortsetter langt langt oppover til du har passert holmenkollen og ved første veidele tar du til venstre (mot tryvann). Et par hundre meter etter veidele ser du en skog av BMW'er og da har du kommet riktig.

Det vil forøvrig bli solgt vafler og kaffe++ der oppe, ta med godt humør og pussefille (for å fjerne smådrit som har kommet på turen).

takk for en god veibeskrivelse!

vi sees! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke BMWCCN ha noe banekjøring på ACR i Juni eller Juli.

Kom nettopp fra trenings senteret, hadde pratet me en M3 kar, han sa noe om det.

Er det noen som skal ditet?

Avdeling nordland har 10-års jubileum 3.-4.juni. I tillegg skal det vel være noe Gatebil-greier helga etter. Kommer en mnd for tidlig for meg. Skal inn med bilen i månedsskiftet juni/juli. Men blir jeg veldig fristet kan det jo hende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...