Frode H. Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 hmm...kansje jeg må ta turen med orginalmonsteret mitt med helårsdekk og hjulkapsler... heheEr ikke vits å vaske bilen min, for med en gang jeg setter den i garasjen så hopper en halv million stygge ekle katter opp på panseret for å varme seg. Er det ulovlig å skyte katter? Isåfall tips om hvordan jeg kan bli kvitt dem, de riper opp lakken å skitner til. Ikke si lukk garasjedøra, for den har ikke funka på et par år hehe. Bruk litt eddik i vaskevannet når du vasker bilen. Katter avskyr eddik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 hehe, ligger masse rart oppe på garasje døra, plenklipper å dekk hehe, å sikkert rusta godt fast, så har liksom ikke lyst å begynne å fikse den nuh hehe. Lurer på om noen hadde reagert hvis kattene i nabolaget plutselig ble omplassert til langt ute på jæren hehe.. Eddik i vaskevannet, vil ikke dette lukte fælt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Eddik i vaskevannet, vil ikke dette lukte fælt da? Det er ikke så mye som skal til så du vil ikke kjenne det noe særlig. Katten vil merke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Var ihvertfall mye flott å se på der idag... Fikk "stille ut" gliset mitt også..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Var ihvertfall mye flott å se på der idag... Fikk "stille ut" gliset mitt også..... Ja, så du "gjemte" den bort i et hjørne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Var ihvertfall mye flott å se på der idag... Fikk "stille ut" gliset mitt også..... Ja, så du "gjemte" den bort i et hjørne Heeeh, var ikke så mange ledige plasser igjen, og jeg var ikke akkurat forberedt på stille den ut, den er jo ikke halvferdig engang Men hvor var du? Og hvor var bilen din hen? Fikk desverre ikke tatt noen bilder, for jeg glemte jo selvfølgelig kamera, prøvde meg på noen bilder med mobilen, men de ble mislykka kan du si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Min stod ca 10m fra din, mellom den sjøgrønne E39 touringen, og den sorteE39 540 sedanen. Jeg var der fra 1330-1630, å hadde på meg en blå yamaha mc jakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Hmm, ja huske nå Flotte bil Men kan ikkje ta igjen någen me blå MC jakke... Va så mange folk der, å eg vet jo nesten ikkje kem någen e så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 hehe, jeg så tåmi viste ikke hvem det var, men d gikk bare en rundt med blå mc-jakke.. Mener jeg så Aguilera og, var ikke så mange blonde damer der ute hehe.. Så bilen og.. Men la ikke merke til personene rundt meg, sto å beundra de to m3ene og m6en... De 850ene var også en smule råe.. Borte ved dragracet sto det forresten en 850i til salgs til 75 000,- Er ikke det ekstremt billig?? Var strøken på utsiden, og interiør var fint...motormessig vet ikke jeg, men så råbillig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Jeg så også aguilera.. og Tommy 75 000 er kanskje riktig pris på en 850i uten avgifter og skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 fant en tilsvarende 850 på autodb, den ville fyren ha 300 000 for. Bilen som sto til salgs på dragracet var ferdig momset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Hehe. Ikkje vanskeligt å kjenne igjenn aguilera nei. Noen som fekk med seg vilken bil som vant avstemningen? Var ute og kjørte 120i da tror eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Faen, fikk ikke med meg dette Når blir neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 heheh, faen då Alle har sett meg, meg eg har ikkje sett någen Jaja, snakka litt me Gaute då, d va d einaste! Men ellers så ane eg jo ikkje kem folkå e... Må jo sei hei eller någe så eg får veda kem dokke e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 24, 2005 Forfatter Share Skrevet April 24, 2005 Hehe. Ikkje vanskeligt å kjenne igjenn aguilera nei.Noen som fekk med seg vilken bil som vant avstemningen? Var ute og kjørte 120i da tror eg. Første plass: Rød BMW M6Andre plass: Blå ACS 4,0 (840) Delt tredjeplass: Sort E30M3 og Z4 (med kompressor) Premiene var en Williams BMW jakke, en E60M5 modellbil og to BMW Williams lommebøker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå