520d Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Siden vi snakker om rust! Så var jeg hos billakereren og han sa at panseret mitt har vært lakkert før, også sa han den har begynt å ruste under panseret Rått må jeg si....kan jeg kreve en ny panser eller? Drog til billakerern fordi jeg har sånne hvite prikker overallt som ikke går vekk fra panseret.....det ser ut som vann som har tørket inn i lakken. og spurte åssen jeg fikk det vekk....han sa det må lakeres på nytt! Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Big Offtopic:Her har du eneste Mercedes jeg ville hatt i nærheten av min BMW aaaa hun er sååå (ja hva skal jeg si) du kan begynne med å si: Gudd!!! forslag... forslag... forslag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 sanheten er at uten vedlikehold så ruster alt.... mercedes har bedre rustgaranti på sine biler og... der har bmv mye og ta igjen.. Vel og bra med garanti, men nå måtte merce eierne stå på som f for å få rusten dekket av garantien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 20, 2005 Forfatter Share Skrevet April 20, 2005 Big Offtopic:Her har du eneste Mercedes jeg ville hatt i nærheten av min BMW aaaa hun er sååå (ja hva skal jeg si) du kan begynne med å si: Gudd!!! forslag... forslag... forslag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
segls Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Jeg digger bare bmw, liker ikke paddelykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Jeg tror selv at det er mer rust på E36 en E46 .. Min og stortsett alle E36 jeg har sett, har hatt/har rust. Noen har mye rust inne i dører, lista ved koffert lokket, koffert lokket, hjulbuer, og under pansere ?! Jeg må ta av alle dørene til sommeren, pusse de nede langs lista,legge på sikaflekks og lakkere de, jeg må av med panser og gjøre samme jobben der. Koffert lokket bytter jeg nok ut, tror ikke det lar seg redde. Hjulbuen trenger sparkel, MYE benga lakk og tecktyl + fet list. Så får vi se hvor mye som har kommet der neste sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Big Offtopic:Her har du eneste Mercedes jeg ville hatt i nærheten av min BMW aaaa hun er sååå (ja hva skal jeg si) herved reservert plass til henne vve siden av meg DAMN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 Hun er min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 fyyyyyyyyyyy hun der var bra strøken assa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 fyyyyyyyyyyy hun der var bra strøken assa! she is mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 bra hun der ja kan jeg si. offfa hadde d bare vært mange mange mange slike her i molde. hadde holt med ei så lenge hu var i da enkli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 fyyyyyyyyyyy hun der var bra strøken assa! she is mine no!! shees mine and only mine... i saw her first!!! Sinnsykt barnslig jeg var i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 okei folkens roen litt nå da. hu er mi..... http://www.mercedesterrell.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 greit dere kan dele henne, jeg har fått meg en ny en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 UPS:blei vel for stort bilde, og ennå det trykk på bildet for å forstørre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå