Desloch Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Da overførte jeg noen kroner på PayPal Tror nok mange vil overføre penger. Dette stedet er UTROLIG bra! Du har så utrolig kontroll. Skal si fra hvis jeg trenger en bioingeniør (eller hva du nå studerer) til den fremtidige bedriften min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 19, 2005 Forfatter Share Skrevet April 19, 2005 Meget hyggelig med mange bidrag! Vil gjenta at jeg ikke forventer at dere skal gjøre dere til fant over dette. Betal inn noen kroner om dere føler det er verdt det. Klistremerkene kommer! Har akkurat sendt inn registrering på nytt domene. Vil få gang på noen produksjonsforslag etterpå. Tror nok mange vil overføre penger. Dette stedet er UTROLIG bra! Du har så utrolig kontroll. Skal si fra hvis jeg trenger en bioingeniør (eller hva du nå studerer) til den fremtidige bedriften min Jeg tror nok desverre jeg blir en meget dårlig bioingeniør, men du får si fra hvis du trenger en konstruktør/tegner. Studerer til ingeniør i produktdesign. Hovedsaklig 3D-modellering/3D-tegning. Kan jeg spørre hva det vil koste å annonsere på bmwguiden.no Gunnar...? Skal prøve å få satt opp noen konkrete priser innen nær fremtid, men sender deg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Navnebytte!!!Jeg vil ikke kjøre rundt med BMWGuiden på bilen min, da kommer folk sikkert bort og spør tekniske spørsmål. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Navnebytte!!!Jeg vil ikke kjøre rundt med BMWGuiden på bilen min, da kommer folk sikkert bort og spør tekniske spørsmål. Enig Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Jeg setter inn kroner så snart jeg får lønn! Den hjelpen og infoen jeg har fått her er så absolutt verdt noen kroner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Jeg tror nok desverre jeg blir en meget dårlig bioingeniør, men du får si fra hvis du trenger en konstruktør/tegner. Studerer til ingeniør i produktdesign. Hovedsaklig 3D-modellering/3D-tegning. Lurer på hvor jeg fikk bioingeniør fra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 Da rullet det noen kroner ut herfra også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Dette forumet er gull verdt! Setter inn penger i morra!! Men hva skal evt nytt navn bli? Og hvordan vil klistremerkene se ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 skal overføre snart jeg har penger til meg igjen,etter alle regningene og skattesmellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Jeg tror nok desverre jeg blir en meget dårlig bioingeniør, men du får si fra hvis du trenger en konstruktør/tegner. Studerer til ingeniør i produktdesign. Hovedsaklig 3D-modellering/3D-tegning. Lurer på hvor jeg fikk bioingeniør fra... Thats me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 får vel slenge over noen mynter jeg og, detta forumet har vært supert gunnar. synest du har fått til no bra her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Kan jeg spørre hva det vil koste å annonsere på bmwguiden.no Gunnar...? Skal prøve å få satt opp noen konkrete priser innen nær fremtid, men sender deg en PM. Kan du sende meg en også Gunnar Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 YES!! da har pengene forlatt min konto, og de er på vei til deg Gunnar 100.- er vel ok?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 20, 2005 Forfatter Share Skrevet April 20, 2005 100 er i lange baner! Får nesten dårlig samvittighet av innbetalingene her. Men som sagt, betal det dere føler det føler for. Sammenlign med en avis, tidsskrift eller hva dere føler for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 tror jeg må fylle på konten først jeg ass. akk kjøpt meg interiør og mye annet til m5´n. men de klistermerkene ja. skal mase litt om dem igjend jeg. snart drar jeg ned på reklamefirma her og ordner ett www.bmwguiden.no merke sjøl. vil ha bare vil ha. så får jo dere se hvordan d bli sende ut. he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå