Gå til innhold

Kronerulling for BMWGuiden + 50.000 innlegg!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Da overførte jeg noen kroner på PayPal :)

Tror nok mange vil overføre penger. Dette stedet er UTROLIG bra! :D Du har så utrolig kontroll. Skal si fra hvis jeg trenger en bioingeniør (eller hva du nå studerer) til den fremtidige bedriften min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meget hyggelig med mange bidrag! Vil gjenta at jeg ikke forventer at dere skal gjøre dere til fant over dette. Betal inn noen kroner om dere føler det er verdt det.

Klistremerkene kommer! Har akkurat sendt inn registrering på nytt domene. Vil få gang på noen produksjonsforslag etterpå.

Tror nok mange vil overføre penger. Dette stedet er UTROLIG bra! :D Du har så utrolig kontroll. Skal si fra hvis jeg trenger en bioingeniør (eller hva du nå studerer) til den fremtidige bedriften min ;)

Jeg tror nok desverre jeg blir en meget dårlig bioingeniør, men du får si fra hvis du trenger en konstruktør/tegner. Studerer til ingeniør i produktdesign. Hovedsaklig 3D-modellering/3D-tegning. :)

Kan jeg spørre hva det vil koste å annonsere på bmwguiden.no Gunnar...?

Skal prøve å få satt opp noen konkrete priser innen nær fremtid, men sender deg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok desverre jeg blir en meget dårlig bioingeniør, men du får si fra hvis du trenger en konstruktør/tegner. Studerer til ingeniør i produktdesign. Hovedsaklig 3D-modellering/3D-tegning. :)

Lurer på hvor jeg fikk bioingeniør fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva det vil koste å annonsere på bmwguiden.no Gunnar...?

Skal prøve å få satt opp noen konkrete priser innen nær fremtid, men sender deg en PM.

Kan du sende meg en også Gunnar :?:

Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...