Aguilera Skrevet April 20, 2005 Forfatter Share Skrevet April 20, 2005 Aokey då... kom isje på at det er et stykke fra Sirevåg t sentrum... Men e d deler som de fleste har inne til enhver tid då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 tja. han har helt sikkert en brukt boks på en bil. detta fikser han nok vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Pass på å skylle godt med vann rundt beholdern. Bremsevæska er en prima lakkfjerner og er dessuten svært giftig! Pass på å ikke helle/spyle vann mot bremsevæske-beholdern. Legg en liten plastpose over den, spyl med hageslange i området rundt, og tørk av med en fuktig fille rundt beholdern tilslutt. Kast denne filla etterpå. De fleste av dagens bremsevæsker er basert på en plante som også brukes til å lage en dødelig gift/gass, men nå står hjernen min helt stille i forsøket på å huske hva denne heter fornoe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 og d smaker ikke særlig digg heller. rettere litt dårlig smak ikke anbefales ikke som blandevann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Jeg har samme problemet med (!) lyset.. jeg har gått over bremsene, bremseklossene og væsken, finner ingen ting galt.. svært fustrerende, tror jo hver gang at jeg er fri for bremser når jeg ser den lampa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 plukk sund instrumentet og riv ut pæra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 plukk sund instrumentet og riv ut pæra. Da risikerer du å få så stor mangellapp på teknisk/EU-kontroll at du må holde arket på en armlengdes avstand får å se hva som står der! Også er det lite hyggelig å IKKE få vite at du er nesten tom for bremsevæske! Det letteste er først å plugge ut og tape med litt elektrotape de 2 kabelskoene som er festet på toppen av beholdern. Kjør en tur og se om lyset kommer og går. Prøv deretter å koble de 2 kabelskoene sammen, tape masse rundt med elektrotape, og ny kjøretur. Hvis lyset er stabilt av eller på, så er det trolig ingen jordingsfeil e.l. Men nå er det jo i dette tilfellet oppdaget lekkasje fra beholdern et sted, så da må jo det undersøkes først. Husk å lufte skikkelig etterpå. Sjekk først om clutchen og clutchpedal føles som vanlig. Er du i tvil må denne luftes (dette gjøres før du lufter hjulene!). Først lufte høyre bakhjul, så venstre bakhjul, deretter høyre forhjul, og tilslutt venstre framhjul. Pass på at beholdern ikke kommer under minimum når du lufter!!! Da må man starte pånytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå