Gå til innhold

(!) tegnet IGJEN!!!


Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

Nå lyser det der (!) tegnet igjen, men kun i nedoverbakke og i skarpe svinger....?!

Det er bare en uke eller halvannen siden jeg fyllte på med bremsevæske, men det er nok bremsevæske på tanken ennå.... hva er det da som er galt?? Det lyset går vel på bremsevæske og håndbrekk, og håndbrekket er det ikke noe i veien med.... noen som vet??

worshipbmw.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nå lyser det der (!) tegnet igjen, men kun i nedoverbakke og i skarpe svinger....?!

Det er bare en uke eller halvannen siden jeg fyllte på med bremsevæske, men det er nok bremsevæske på tanken ennå.... hva er det da som er galt?? Det lyset går vel på bremsevæske og håndbrekk, og håndbrekket er det ikke noe i veien med.... noen som vet??

worshipbmw.gif

Det høres ut som en hyperaktiv føler eller en dårlig kontakt... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyset blinker liksom kun i bratte bakker og skarpe svinger...

Skulle jo vert logisk om det da var fordi bremsevæska rant til motsatt side av måleren/sensoren eller hva det er fo noe... men det er jo bremsevæske fyllt helt til topp... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok føleren på klossene dine..hadde samme problemet med på min forrige E36..lyset kom og gikk ut ifra hvordan jeg kjørte..fant ut at ene føleren var på bærtur :P hører flere har/har hatt erfaring med akkurat dette..kompis av meg på et verksted sa at det er en ganske så ømfintlig del så hvis bremsene dine ikke er slitt inn til stålet er det ikke noe å bry seg om :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...