Gå til innhold

dekkmerke og slitasje, noen som kan hjelpe meg


segls
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har 245/35-19 falken på alle fire hjulene på en e39 1997 mod. og framme er det minimalt med slitasje, og jeg synes at dekkene slites så fort på innerkanten bak er dette normalt? Og bilen er senket 40mm framme og 60mm atte, Jeg har hatt bilen på firhjulskontroll å fodt de stilla etter m5, men den er jo senka bare med 25mm, er det noen som har dattaene for 40-60 senking, og er det noen som anbefaler andre dekkmerker istede for FALKEN 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 framme og 60bak? Ikke omvendt da 60/40? Ser ikke bilen rar ut hvis den er lavere bak enn framme? Men det at dekk kun slites på innsiden vil jo som regel si feil i hjulstillingen...

det er hamann som har byggd den du ser på bilde, det er bare rått, for det ble slik etter firhjulskontrollen de stilte den etter m5 hadde ikke verdier for lavere bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vil ikke bli noen annet slitemønster med ett annet dekkmerke. problemet er i innstillingen av hjula.

grunnen til at de har brukt M5 innstilling, er fordi de ikke har data på 40/60 senking, og må da bruke det de tror er mest likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva det koster å justere hlulstillinga forran? Sliter mye på innsia av dekka. Har 235-40-18 på E39 stv. med m-tech understell...

det er rundt 1000 lappen å få justert 4 hjul, jeg tror ikke de justerer bare forhjulene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...