///M Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 5ern var jævlig pen.. polert bilen eller? skinner bra den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Pen bil ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 fin bil, men trenger noen 18" felger. 17" er for smått på en E-39. bare jeg som er lei O.Z. ceres felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 fin bil, men trenger noen 18" felger. 17" er for smått på en E-39.bare jeg som er lei O.Z. ceres felgene? Lei? Tja.. Jeg har nesten aldri sett OZ Ceres i real life. Kryr ikke akkurat av de! Men for all del, det finnes hauger av andre gromfelger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 OZ Ceres er jo konge. Bare så synd de ikke er til e36. Står en 325 med slike hos en bruktsjappe på ensjø, ser konge ut på avstand, men når man kommer nærmere ser det bare dumt ut at dekka stikker så langt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 ja, på E-36 ser det helt corny ut. jeg syntes ceres er en 80-talls felg i likhet med borbet felgen som "alle" har i 9"x16". men smaken er jo forskjellig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Ja, og i ditt tilfelle helt elendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Ingen som har bilder av de OZ ceres felgene på en E-39 da? Klarer liksom ikke helt og se de for meg... Råe felger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå