Kjell Rune Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 vil bare gi dere ett godt tips... ikke trykk i dere 3 pakker med kyllingnudler på rad. kan bli fare for direkte ubehagelig opplevelser... ble litt dårlig ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 he he he var det tomt for annen mat i kjøleslapet ditt?? nudler er fillern meg ikke mat.. *håper du blir bra igjen snart da* ikke gjøre dette fler ganger da kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 20, 2005 Forfatter Share Skrevet April 20, 2005 jepp. skal ut og handle når jeg blir litt bedre... og jeg skal aldri gjøre d igjend nei... ondt i hode å nå he he. skikkelig kraftstoff d der ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Alle blir kvalm av kyllingnudler! Sånn er det bare! Kokte faktisk to sånne store poser en gang, greide bare litt over halvparten, men da var jeg pikade meg kvalm ... Bra du sa det, lenge sia jeg har spist nudler gitt.. må svippe innom rimi etter jobb å hamstre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Åhh, nuddler er jo digg da Men det må være skikkelige nuddler, kjøpt på en sånn utenlansk butikk, da får du ekte varer De med rekesmak er jo noe av det beste som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Nudler er vel og bra det, men kan tenke meg at tre pakker ble litt i meste laget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Nuddler med chillismak er best men ikke spis mere enn 2 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 nuddler er ikke mat spørr du meg...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Hehehe...prøv en stor boks med kalde fiskeboller neste gang...da blir du kvalm da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 æsj hater nudler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Hehehe, dårlige tider Kjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 20, 2005 Forfatter Share Skrevet April 20, 2005 he he. marita ekje hjemme vett så da bli d spist d som e i skapet.. men i mårra bli d stor sopping og fylle opp kjøleskapet tenki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå