SeT Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Neste gang dere drikker sambucca, tenk litt på denne karen og ikke gjør det samme!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 For en iddiot! Men skal ikke si noe jeg... har vært ute på en snurr før selv lissom... men aldri drukket brennende sambucca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 sinnsykt morsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Ojfaen... Såg skummelt ut det der.... skal ikke se bort fra at det der er noe jeg kunne funnet på Er glad i småshots med blåe flammer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Det er jo meningen at man skal blåse ut flammen før man heller nedpå,fy fa... for en dust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 med mitt skjegg kunne det der blitt illeluktendes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Det er jo meningen at man skal blåse ut flammen før man heller nedpå,fy fa... for en dust. Jeg har aldri fått beskjed av bartenderen om å blåse ut flammene før jeg tar shotsa, de har sagt at poenget er å får det ned før alkoholen brenner opp... Skal vel sies at jeg har tatt disse shotsa med sugerør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 20, 2005 Forfatter Share Skrevet April 20, 2005 Man skal ikke blåse ut flammen før man shotter det... men man stapper hele shotteglasset i kjeften og hiver det innpå!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Det er skummelt med flamme. Burde ikke lek så mye med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 he he he. ha ha ha han brant seg litt vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Hallo !!...det er jo lov å tenke...bare litt...selvom man er dritings. Jeg mener...sørge for å passe på seg selv såpass at man lander på begge føttene etter å ha gjort noe som ikke er så smart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Hahaha for en tufs..såg ut så han brant seg godt gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Stakkars mann... det der såg ikke godt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 oi dette så ikke bra ut, hva er sambucca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 oi dette så ikke bra ut, hva er sambucca? http://www.molinari.it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå