Gå til innhold

Ser dere Hotell Cæsar  

101 stemmer

1. 1. Ser dere Hotell Cæsar

• jepp
      28
    • nei
      37
    • vist d står på så / av og til
      37

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Cæsar er bra, men Liland-familien er håpløs... :D Ble litt overrasket i dag da gamle herr Rosenkrantz kjørte frem i sin 15 år gamle Chevrolet Blazer.... Mulig de ikke tok seg råd til å smelle en Jaguar i veggen :D :D

Skrevet

føler med deg Kjell Rune.. cæsar er totalt avhengighetsskapende, men jeg ser ikke på hver dag. så ikke idag f.eks. hva skjedde? (onsdag) :P

Skrevet
føler med deg Kjell Rune.. cæsar er totalt avhengighetsskapende, men jeg ser ikke på hver dag. så ikke idag f.eks. hva skjedde? (onsdag) :P

he he. vilde og storm bøffa bilen til rosenkrantz og mist georg ut vindue og vilde kresja bilen. he he pappa rosenkrantz skulle drepe rolv for han hadde hjulpet eva inn i narkorusen. var litt vittig i dag. :)

Skrevet

Du får begynne å laste ned episodene fra nettet. Hele sesong 4 er snart ferdig i USA, og på nett. :)

Sesong 5 er den som går i statene nå!

Sitter å venter på den hver man/tirsdag selv ;)

Skrevet

he he. vilde og storm bøffa bilen til rosenkrantz og mist georg ut vindue og vilde kresja bilen. he he pappa rosenkrantz skulle drepe rolv for han hadde hjulpet eva inn i narkorusen. var litt vittig i dag. :)

Haha...... var disse utrolig fete cæsar effektene med idag eller.. killer stuff :twisted:

Skrevet

hahah. snakker om cæsar effekter, så fikk dere meg til å tenke på den gangen de sprengte det nybygde hotellet i holmennkollen.. fyyyyy faen det er det dårligste å latterligste jeg noen gang har sett av film triks.. ca 10 ganger værre enn vanlig cæsar film triks..

Skrevet

Ja det var skikkelig ille...Noen som husker bildene fra "flykrasjet" til Egil Espevoll da? Da han endte sine dager i veggen på hotellet ... :D :D

Skrevet

he he. dårligste må være når jens august styrtet. he he he d var jammen dårlig d. kunne sannsynligvis ordna d bedre med ettt pappirfly. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...