Gå til innhold

Hotell cæsar

Kjell Rune
 Share

Ser dere Hotell Cæsar  

101 stemmer

1. 1. Ser dere Hotell Cæsar

• jepp
      28
    • nei
      37
    • vist d står på så / av og til
      37

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

føler med deg Kjell Rune.. cæsar er totalt avhengighetsskapende, men jeg ser ikke på hver dag. så ikke idag f.eks. hva skjedde? (onsdag) :P

he he. vilde og storm bøffa bilen til rosenkrantz og mist georg ut vindue og vilde kresja bilen. he he pappa rosenkrantz skulle drepe rolv for han hadde hjulpet eva inn i narkorusen. var litt vittig i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler med deg Kjell Rune.. cæsar er totalt avhengighetsskapende, men jeg ser ikke på hver dag. så ikke idag f.eks. hva skjedde? (onsdag) :P

he he. vilde og storm bøffa bilen til rosenkrantz og mist georg ut vindue og vilde kresja bilen. he he pappa rosenkrantz skulle drepe rolv for han hadde hjulpet eva inn i narkorusen. var litt vittig i dag. :)

Haha...... var disse utrolig fete cæsar effektene med idag eller.. killer stuff :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah. snakker om cæsar effekter, så fikk dere meg til å tenke på den gangen de sprengte det nybygde hotellet i holmennkollen.. fyyyyy faen det er det dårligste å latterligste jeg noen gang har sett av film triks.. ca 10 ganger værre enn vanlig cæsar film triks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...