Gunnar Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Fylte akkurat på dekka mine. Foran: 235x40x17- 2.6 Bak: 265x40x17- 2.8 Bilen sporet mye mindre, men sporer litt enda. Kankje enda mer trykk? Du er klar over at du har ganske mye mindre dekk foran enn bak? Tenker i omkrets/diameter.. 235/45 hadde vært likt som bakdekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Jeg har 215/45/17 hva bør luft trykket være da? og hva syns dere om Good Year Eagle F1 Gts3 eller hva det heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Stemmer det gunnar. Tok det bare fra husken, som ikkje er verdens beste Foran er det 235x45x17,, men glemte å se på hvilket merke det var. Det var den husken igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Du klarer ikke å unngå sporing med så brede dekk og 17 tom felg uansett dekktype eller bil noen dekk er bedre en andre men sporing er det likevel, men med 215 foran og 225 bak blir sporing minimal, lavprofil dekk er ikke konstruert for norske nedkjørte veier desverre.og bmw skal ha mer luft bak på grunn av overstyring understyring som regel fungerer 2,4 foran og 2,8 bak best på lavprofil. Feil impress på felg og slitte støtdempere vil også øke sporingen.Store felger gir dårligere komfort men bilen ligger bedre på veien.Bare skriver det jeg har erfaring med selv, sikkert noen som er uenig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gboe Skrevet April 22, 2005 Forfatter Share Skrevet April 22, 2005 Høres meget fornuftig ut spør du meg. Takk for mange gode tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå