Gå til innhold

carmen electra


 Share

Anbefalte innlegg

hehe det er i det siste hun er med i filmer da ;) hun er modell og var med i miss world og vant der ;) hehe.. indiske jenter er pene ass. mamma er fra india og pappa fra uganda/england

Du sier at din far er fra Uganda/England (bor i England og er afrikaner ?) og din mor er fra India. En ganske spesiell variant av den globale landsbyen :D ...er det lov til å spørre hvordan du kom til å bli boende i lille Norge (Bærum) ?

Pappa har en mor fra uganda og en pappa fra england. Men de bodde i uganda. langt frem i pappas familie så hadde de indiske forfedre. så de ble på en måte indiske i uganda. vet ikke om du husker Idi Amin? han kom så til uganda og kastet ut alle inderne. Pappa kom da som flyktning i 1972 til norge, mens resten av hans familie kom til england, faren hans døde når han var 18 år. Han har 6 søstre og en bror. alle de var under 18 så de kom under morens pass , uganda var under england så de hadde engelsk pass, pappa var over 18 så han ble sendt et annet sted altså norge. når han bodde i norge så dro han til india for å studere, der møtte han mamma og de giftet seg og flytett tilbake hit til norge =)

Idi Amin Dada...slakteren fra Uganda...som etter å ha flyktet fra Uganda i 1979 bor/bodde i Saudi Arabia :? Det var godt at din fars familie kom seg ut av Uganda i tide...ellers er det en spennende historie/familie å slekte på. :D

Ja, er stolt av pappa jeg. han har bygget opp livet fra ikke noe fra han kom hit. gjort livet lettere for meg og brodern, jeg er 19 og han er 15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehehey, snakk om meg eller?? Kevin?? :P hehe...

Jeg for min del fatter ikke hva som er pent med Cameron Diaz... :shock:

Hun ser bare rar ut i min øyner, men men....

De som jeg synes er skikkeli pene av damene er Christina Aguilera (selvfølgelig ;)) Angelina, og Carmen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehey, snakk om meg eller?? Kevin?? :P hehe...

Jeg for min del fatter ikke hva som er pent med Cameron Diaz... :shock:

Hun ser bare rar ut i min øyner, men men....

De som jeg synes er skikkeli pene av damene er Christina Aguilera (selvfølgelig ;)) Angelina, og Carmen :D

offcourse baby, snakker om deg. hehe du er søt da :) døds kul å snakke med ;) og du cameron diaz er konge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste for ikke så lenge siden en liten notis om Carmen Electra. I perioder synest hun at hun hadde altfor fet mage og var da skikkelig deppa. Magen kunne visst aldri bli flat nok. I denne 'fete' perioden fikk ikke typen lov å ta på magen hennes for da følte hun seg bare enda værre! ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...