Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hehe det er i det siste hun er med i filmer da ;) hun er modell og var med i miss world og vant der ;) hehe.. indiske jenter er pene ass. mamma er fra india og pappa fra uganda/england

Du sier at din far er fra Uganda/England (bor i England og er afrikaner ?) og din mor er fra India. En ganske spesiell variant av den globale landsbyen :D ...er det lov til å spørre hvordan du kom til å bli boende i lille Norge (Bærum) ?

Pappa har en mor fra uganda og en pappa fra england. Men de bodde i uganda. langt frem i pappas familie så hadde de indiske forfedre. så de ble på en måte indiske i uganda. vet ikke om du husker Idi Amin? han kom så til uganda og kastet ut alle inderne. Pappa kom da som flyktning i 1972 til norge, mens resten av hans familie kom til england, faren hans døde når han var 18 år. Han har 6 søstre og en bror. alle de var under 18 så de kom under morens pass , uganda var under england så de hadde engelsk pass, pappa var over 18 så han ble sendt et annet sted altså norge. når han bodde i norge så dro han til india for å studere, der møtte han mamma og de giftet seg og flytett tilbake hit til norge =)

Idi Amin Dada...slakteren fra Uganda...som etter å ha flyktet fra Uganda i 1979 bor/bodde i Saudi Arabia :? Det var godt at din fars familie kom seg ut av Uganda i tide...ellers er det en spennende historie/familie å slekte på. :D

Ja, er stolt av pappa jeg. han har bygget opp livet fra ikke noe fra han kom hit. gjort livet lettere for meg og brodern, jeg er 19 og han er 15

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehehey, snakk om meg eller?? Kevin?? :P hehe...

Jeg for min del fatter ikke hva som er pent med Cameron Diaz... :shock:

Hun ser bare rar ut i min øyner, men men....

De som jeg synes er skikkeli pene av damene er Christina Aguilera (selvfølgelig ;)) Angelina, og Carmen :D

Skrevet
Hehehey, snakk om meg eller?? Kevin?? :P hehe...

Jeg for min del fatter ikke hva som er pent med Cameron Diaz... :shock:

Hun ser bare rar ut i min øyner, men men....

De som jeg synes er skikkeli pene av damene er Christina Aguilera (selvfølgelig ;)) Angelina, og Carmen :D

offcourse baby, snakker om deg. hehe du er søt da :) døds kul å snakke med ;) og du cameron diaz er konge :D

Skrevet
Vi har jo Aguilera her;) Få ut et bilde av hu :P Hehe

ligger bilder av hu her på bmwguiden en plass og ikke minst på deiligst.no he he :) under samme brukernavn. ;) rett ei pen dame. :wink:

Skrevet

Leste for ikke så lenge siden en liten notis om Carmen Electra. I perioder synest hun at hun hadde altfor fet mage og var da skikkelig deppa. Magen kunne visst aldri bli flat nok. I denne 'fete' perioden fikk ikke typen lov å ta på magen hennes for da følte hun seg bare enda værre! ](*,)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...