Gunnar Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Jeg synes Posten fungerer ganske bra for tiden. Noen ganger kan servicepakke ta en dag eller to lenger enn jeg skulle ønsket, men det er en fryd å sende bedriftspakker. Som oftest tar det under et døgn før de er på døra med den. Den tingen som irriterer meg mest er de trådløse strekkodescannerne de bruker på postkontorene, de oppdateres ikke kontinuerlig, kanskje bare en eller to ganger til dagen, og da ofte rett rundt stengetid. Med andre ord kan man sitte og følge med på pakkesporingen hele dagen og lure på om pakken har kommet - uten at man får vite det før de har stengt.. selv om den har vært der hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Posten Norge har som visjon å bli verdens mest fremtidsrettede postbedrift de har et stykke igjen........ Har de? I forhold til hvilken postbedrift? Det er vel kanskje problemet... det er ingen direkte konkurrenter.... Det er en meningsløs visjon sånnsett.. Hehe..på verdensbasis er det vel konkurrenter i fleng..? Det åpnes for konkurranse på brevsendinger i Norge og snart, det kan bli interessant..kan sikkert ha godt av det også på enkelte punkter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Posten har jo god/stor konkurranse innen forsendelse av pakker/gods.... Også "vanlig" post går jo ut på anbud i 2007, da kan "post-norge" bli svært forandret.. Dette pluss konstante nedskjæringer og oppsigelser så går vi sikkert en god tid i møte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Jeg jobber i Posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 21, 2005 Forfatter Share Skrevet April 21, 2005 posten er trig og d liker jeg dårlig. men delene kommer jo en gang da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Husk: Det er alltid en annen mulighet. Vi har mange måter å frakte deler på, og posten er så langt fra den beste måten som de kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå