Gunnar Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Det der har jeg jo sagt til deg før, hagenisse.. Vanlige E36er uten ribber har fått byttet fanger en gang i tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Jeg hører aldri etter på hva du sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Jeg hører aldri etter på hva du sier Bra. Da skylder jeg deg jo ikke kebab heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 går orginale grøftlys overens på m-tech og vanlig fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Bra. Da skylder jeg deg jo ikke kebab heller. Haha, det hadde jeg faktisk glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 går orginale grøftlys overens på m-tech og vanlig fanger? jepp. d går som hakka møkk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Det der har jeg jo sagt til deg før, hagenisse.. Vanlige E36er uten ribber har fått byttet fanger en gang i tiden.. Man kan jo bare kjøpe gitteret til M3 fronten originalt da og bytte med ribbene. Koster rundt 300kroner og gjør underverker for fronten på enhver m-tech bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Ja, ok, om man ikke har byttet gitteret da. Synes uansett ikke at ribbene der er noe ille. Ikke så wannabe M3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 synest rillene er penest jeg egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Jeg må kjøpe gitter til fangeren min snart. Hva tror dere blir penest på en hvit bil? Ribber slik som M-Tech har eller gitter slik som M3 har? Har egentlig bestemt meg for gitter siden den ikke skal lakkeres og jeg tror kanskje M-Tech varianten kommer til å stikke seg litt mye ut når den blir hvit. Noen synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Sort gitter er jo helt riktig på kvit bil: Med KVITE blinklys : http://img19.echo.cx/img19/6940/white24wr.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Hvit e36 er ikke feil det altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Hvit e36 er ikke feil det altså Det er somregel enten eller. Enten ser de helt forjævlige ut (matte i lakken, skitne osv.) Eller så ser de utrolig bra ut, slik som det andre bildet ismannen postet. M-Tech utstyr er et must iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 97 grill er fint på litt styla biler men ellers er det penere med 91 grillen. 97 grill er styggere men tøffere og 91 er penere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Jepp. Røsk av de stygge øyelokkene og så er det jo nærmest en perfekt e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå