hagenisse Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 Jeg hadde aldri i livet giddi gjort denne jobben to ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 kjøp deg 40mm fjærer så trenger du ikke dempere..men anbefaler komplett hvis du skal senke maks og ha store felger på..hadde jeg hatt bare fjærene på min som den er nå hadde jeg subba som en helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Ville kjøpt komplett sett jeg.. Da får du nye dempere på kjøpet... Med mindre bilen er helt ny og da har nye dempere fra før, tror jeg en får best utbytte av å skifte alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Min bil da? Rullet 70 000 km. 98 modell. Tenkt å senke den 30-40 mm foran og 15 mm bak. Kun fjører eller dempere også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Er vel litt hva du er ute etter samt hvor god råd du har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Hva mener du med litt hva jeg er ute etter? Jeg er ute etter å få den litt lavere i hvertfall... + ha litt komfor. Også ska det koste meg meg maks 5000 med montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Kan du gjøre jobben selv? Evnt har du noen kamerater som gjør det? Hvis du bare er ute etter utseende og ikke skal senke mer fungerer det sikkert helt fint å bare kjøpe nye fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Nei jeg må få et verksted å gjøre det. Blir det mer sånn racing preg med dempere da? At den ikke krenger i svinger osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 I så fall skal det godt gjøres å få det under 5000,- med dempere. Fleste verkstedene jeg snakket med regnet rundt 5 timer, noe som fort blir over 3000,-. Endte med at jeg og en kamerat gjorde det, drittjobb, men sparte jo litt penger Og ja, det blir mer "racing preg" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 har du råd, så kjøp komplett sett. har kjørt med H&R justerbart på to av mine biler, og er veldig fornøyd med det! kvalitet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå