jarli Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Sendte selger en PM for noen dager siden hvor jeg bestilte en boks svart til stoffseter men har ikke fått svar enda, han er gjerne på ferie Han har problemer med leveringen fra USA...Jeg bestillte i slutten av mai og har ikke fått lakken enda.. Jeg har lakkert taket+dashboard+midtkonsoll++ i bilen min med en annen type lakk..Det ble ganske bra, men det begynner å flasse litt av på solskjermene nå, dessuten bør jeg ta et nytt strøk.. Til de som vil lakkere stofftaket sitt vil jeg si: Kjøp MYE lakk! Stoffet suger ganske mye lakk til seg! Det skal bli spennende å prøve colorbond produktene..Jeg kommer med tilbakemelding når jeg får produktene.. Slik så dashboardet mitt ut før: Slik ser det ut nå etter to strøk med lakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Gammel tråd, men flere som har fått testet dette produktet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Gammel tråd, men flere som har fått testet dette produktet nå? ja..jeg fikk flaskene etter LANG ventetid.. Har lakkert deler av et skinnsete, og en dørside..Dørsida ble OK, men setet fikk en matt overflate.. Stoffet var OK, men dysa i flaska var dårlig.. Jeg kan sikkert hoste opp noen bilder snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Noe nytt om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Jeg liker ikke mitt grå/svarte interiør.. Vil ha helt svart Noen som har noe ferdige bilder på dette? helst E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Gammel tråd men jeg skulle gjærne hatt noe slikt til taktrekket mitt.. hvor får man tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Hvis dette fungerer så bra,hvorfor har selger sluttet med dette å ingen tilbakemeldinger på noen år :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 stoffet selgest rundtom enda, fand det bl.annet på eBay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 fant det der jeg og, men var ikke mulig å få sendt til norge:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Er interessert i dette jeg og, ingen forhandlere i Norge per dags dato? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Hadde satt pris på en pm hvis noen skulle komme over en leverandør i Norge, eventuelt et alternativt produkt som er tilgjengelig i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 er dette fortsatt å få tak i? trenger svart farge, for å farge om et taktrekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Er også på jakt etter dette. noen som har en idê om hvor det selgest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå