DotTk Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Ser ut til å bli en tøff bil... Gleder meg til å se den ferdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Dette kan bli heftig bil! <3 bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
segls Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 den er no ikke for hummpette landeveier \:D/ men det blir sikkert bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 Her er 3 nye bilder: Det blir det blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 hva slags farge® blir det på bilen da..? 10x18" schmidt-felger som står på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Butterfly tanklokk hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 hva slags farge® blir det på bilen da..? 10x18" schmidt-felger som står på? 9,5 og 10,5x18" Schmidt VN-Line 3-delt felg ja.. Hva den endelige fargen blir vet jeg ikke..men det kan se ut som orange med noen effekter på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Åh..kommer til å bli en råfin bil..kult tanklokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Merkelig front?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 satan! 10,5x18" er Voldsomt da på en E30 blir tøft og se den helt ferdig..så litt pussig ut fronten sånn som den er nå men regner med det ser bedre ut når alt er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 ...jøss, litt av ein jobb her. Dette må visast når det er ferdigt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Tror dette blir den grommeste E30 cab'n ever ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 hvor får folk penger til å gjøre slike prosjekter...? Hadde jeg hatt penger nok å plass til å gjøre det skulle jeg slått meg på et lite prosjekt...men får vente til offshoretillegget kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2005 Merkelig front?! Ser vel ikke helt hvordan den er på det bildet, men det er denne: hvor får folk penger til å gjøre slike prosjekter...? Nå vet ikke jeg hvor mye dette har kostet, men det hjelper nok utrolig mye å være kompis med og jobbe litt for Sivert Rolf (Automote) og Svein Erik (Styling Tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 11, 2005 Share Skrevet Mai 11, 2005 Merkelig front?! Ser vel ikke helt hvordan den er på det bildet, men det er denne: Ja, det er vel frontspoileren.... Men det Gunnar påpekte er E39-grillen/fronten vil jeg tro..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå