Gjernes Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Har en forferdelig knirkelyd når jeg er ute å kjører for tiden. Knirkelyden kommer uten tvil fra bakenden på bilen. Utrolig flaut, noen som har hvert med på det samme. Er det foringer eller demperene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 viss det er bilen du har bilde av e-39 så kan det være støtdemper,knekt fjær,nedre opphengskule på bærearm eller traversforingene dei klarer du ikke se om dei er ødelagt får du tar av en og en skrue slik du kommer til og få se på foringen. håper dette kan hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Forbruksvare på E39 er foringen i indre bærearmen bak. Sjekk de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet April 25, 2005 Forfatter Share Skrevet April 25, 2005 Ja det er det jeg lurer litt på og om det ikke kan være. Har nye fjærer og de er helt fine, sjekket selvfølgelig demperene da jeg skiftet fjærene. Så det er liksom disse foringen som står for tur. Noen som har peiling på om det er mye arbeid å skifte de? Finner det vell ut når jeg setter igang med det, men kunne ha vært kjekt å vite hva man la seg ut på. Skal montere sideskjørt omsider og er gira på å få gjort det før den tid. Dessuten er det litt ubehagelig å få alle disse blikkene fra folk rundt omkring når jeg kommer "knirkende" rund hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 He he he... Skjønner hva du mener , men det er nok mer psykisk at du føler at alle ser på deg.. Du har et kjært forhold til bilen din og liker at alt virker.. I realiteten er det kansje en av 20 som bryr seg Så fatt i mot: kjøp deler og begynn og skru , intelill det Dra på deg rema -band og sett musikken på bån spiker slik at du ikke hører knirkinga Rund hjørner fort så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 knirke biler er iriterende ass. kan være så mye rart som knirker. ville sjekket demperne jeg vertfall. kan knirke om dem er nye og vist du er uheldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grewling Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Knirker i understellet på min og..merkelig nok har det ikke hjulpet å ha nye foringer liggende i hanskerommet i et år Arbeidslyst, kom til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Var en forferdelig lyd av bakenden på bilen min da hjullagrene sang på siste verset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runelo Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Hei! Jeg opplever nå noen ganske så markante knirkelyder i min BMW e61. Og ettersom hva jeg kan lese meg til her er det trolig en foring bak. Det holder med at jeg bare dytter litt på bilen så knirker det. Er det farlig? Må det gjøres noe med så snart som mulig? Er det enkle saker som et hvilket som helst verksted kan fikse eller må jeg til BMW for å blø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 hehe, den typiske knirkeforingen De begynner og knirke egenltlig før de er slitt.. Kjøp en sprøyte og sprøyt inn litt fett så slutter den og knirke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 hehe, den typiske knirkeforingen De begynner og knirke egenltlig før de er slitt.. Kjøp en sprøyte og sprøyt inn litt fett så slutter den og knirke Bytt heller foring, du fikser ikke problemet med sprøyte, du bare utsetter jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runelo Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Men men men.... er det farlig? Må det gjøres noe med så snart som mulig? Er det enkle saker som et hvilket som helst verksted kan fikse eller må jeg til BMW for å blø? Jeg kommer nok desverre ikke til å gjøre det selv, det lengste jeg strekker meg er til å bytte hjul og fylle sspylervæske:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Det som skjer er bilen etterhvert blir dårlig å kjøre, den vil også slite bakdekkene veldig skjevt, pris på Mekonomen tror jeg var 4700,- inkl foringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runelo Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 OK, takk for tipset. Da er det bare å ringe verkstedet og booke en time. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå