Hylland Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Hvorfor kommer det ikke noe spylervæske opp når jeg trykker på vindusviskerknappen??? Har en E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Hvorfor kommer det ikke noe spylervæske opp når jeg trykker på vindusviskerknappen??? Har en E34 Trolig skyldes det: 1. Du mangler spylervæske, men det har du vel allerede sjekket. 2. Dysene er tette - bruk en nål for å åpne dysene igjen. 3. Pumpen er kaput alt. mangler strøm - sjekk om motoren går eller hekt av en av spylerslangene ved dysene og kontroller om det kommer spylervæske ut av slangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 hadde samme problemet med lyktene på min, ta av kontaka til pumpa som sitter på spylertanket å spray kontakt sprey på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 eller en slange inne i panseret har hoppet av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå