hagenisse Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Heh, den e36'en med 19". Ser jo helt rart ut. Som om den har rappet felger fra en traktor eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Hadde 19 før på min M3 og det var helt topp å kjøre på,ingen sporing og fin styrerespons.. reiste til nermeste biltilsyn,kontroløren tok en titt og slenkte ut en komentar om att "det ble jo tøft,god plass også" og etterpå bar det rett inn til skranken der fikk jeg det skrevet inn i vognkortet. GREI GODKJENNING! 10MIN max Her er bilde av 19" Her er de NYE 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 stooore dekk ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Jaja, hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 tenk å ødelegge en M3 cab med 20" det så helt rart ut spør du meg, men det er kanskje bra at vi har forskjellig smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325_Cab Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Det er jo helt spessielt rått med 20" da!! er ikke mange som har det hvertfall!! 17 var kult for 10 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Hvis poenget er å ha noe som ikke alle andre har er det jo mange muligheter, f.eks kan du montere førerstolen feil vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Hadde 19 før på min M3 og det var helt topp å kjøre på,ingen sporing og fin styrerespons.. reiste til nermeste biltilsyn,kontroløren tok en titt og slenkte ut en komentar om att "det ble jo tøft,god plass også" og etterpå bar det rett inn til skranken der fikk jeg det skrevet inn i vognkortet. GREI GODKJENNING! 10MIN maxHer er bilde av 19" Pen bil! E36 cab med hardtop er dritlekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Pen bil! E36 cab med hardtop er dritlekkert. Ja der e jeg helt enig me deg. Dritlekker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Første gang jeg har sett en E36 med 20" ere.. jeg synes det er rått, men tviler litt på `komforten` er til stede her.. hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå