BalleKnalle Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Sitter nå å ser litt på brukergalleriene til de forskjellige brukerne.... Og støter stadig på en "Anonym" bruker(e) som slenger drit til folk på de merkeligste grunnlag... Noen flere som har observert dette? Skulle kanskje vært sperret for at anonyme brukere kan legge til kommentarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Heeey!!!!! Han der jævelen har vert hos meg, og jeg viste det til Gunnar... Har sett han har vert andre steder i galleriet også... det var ikke noe kjekt å få så stygge kommentarer nei!! Ble mindre glad kan du si... Burde stengt for uregistrerte brukere spør du meg, eller finne ut hvem den satans drittsekken er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 25, 2005 Forfatter Share Skrevet April 25, 2005 Ja, ser flere plasser hvor det er lagt ut mye drit.. . Oppfordrer alle med galleri å ta en sjekk i blandt....ev. slette useriøse kommentarer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 25, 2005 Forfatter Share Skrevet April 25, 2005 Du suger rett og slett til å ta bilder!!!Alle skjønner vel at de ikke kan ta bilder på kvelden når bilen nesten ikke syns!!! Slike kommentarer synes jeg ikke hører hjemme noen steder... Så oxo kommentarene i galleriet til Aguilera før de ble slettet og de var veldig langt over grensen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Hvis noen finner slike useriøse kommentarer i brukergalleriene er det fint om dere sender en PM til Gunnar (Administrator) eller til en av moderatorene slik at vi kan få slettet de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Dei e nok berre misunnelig fordi dei ikkje køyre tysk bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Ska ikkje sei høgt ka han skreiv sjå meg, men det var etter min mening langt verre en de kommentarene der også... Skulle hatt pryl skulle han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Alle dusteinnleggene er fra IP 213.161.229.39. Har slettet de hos BMW-Chris nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Jeg skulle også sjekket brukergalleriet mitt bare GUNNAR(!!) kunne laget meg et snart har t.o.m sendt deg en PM Gunnar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 hvordan ser du kommentarer...?? er ikkke så inne i dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 hvordan ser du kommentarer...?? er ikkke så inne i dette... Se etter bilder med en liten rød stjerne under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Bare gi blaffen i de som slenger dritt. Det er sikkert bare av misunnelse. Men å sperre for at anonyme kan legge inn kommentarer er nok ikke så dumt. Saken er at fyren egentlig ikke er mer anonym enn deg og meg..."c_ellef" og "bmwE9" forteller vel ikke mer om hvem du er enn "Anonymous". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 d er vel sant ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå