Gå til innhold

Noen som har noen triks for å bli kvitt vaskeriper i lakk?


Ingenteng
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har anbefalinger til et godt produkt for rubbing av lakken?

Jeg har et kongeprodukt! Autoglym 03b heter det gul etikett på, det er helt rått! Fjerner alt av vaskeriper også er den perfekt hvis du bruker ordentlig poleringsmaskin! så etterpolerer du med vanlig autoglym super resin (rød etikett) så helt til slutt igjen der så smører du inn hele bilen med noe som heter extra gloss protection (gull etikett på) la det stå på hvertfall en time helst mer så når du polerer vekk det igjen da, så er lakken som ny :lol:

Deler denne. Autoglym er og blir best, samt best å jobbe med.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en del vaskeriper i lakken som jeg vil ha bort men jeg har nå polert bilen to ganger på ei uke og det ser ikke ut til å bli noe bedre. lurer også på om noen har noen triks for at ikke alle steinsprang i bilen skal bli hvit etter polering.

få et verksted til å polere bilen tyflon behandling koster ca 2000-3000 kr

det blir et kjempe resultat, selv på ny lakk. og da slipper man å polere bilen det året, den holder seg blank 8)8):D:crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskeriper fjerner du skikkelig med en roterende polermaskin og cleaner, lakken må poleres til den blir varm for å trekke ut forurensing av lakken samtidig som ripene glattes ut, anbefales å få gjort dette om våren eller hverfall en gang i året.Så vedlikeholder du lakken med vanlig polering hver 2 måned fram til vinteren kommer.og husk du polerer ikke en bil på 1 time da har du gjort for dårlig arbeid.Polishen skal poleres inn i lakken ikke bare tørkes av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...