jcvold Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 jeg akal til tyskland i sommer,og er litt spent på hvordan autobahn konseptet fungerer.f.eks hvilken fart du bør bruke,er det langt mellom bensinstasjonene,og om det er godt skiltet?hvor mangen filer er det? kjører e36 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Hvis du søker litt på forumet så tror jeg det skal være diskutert vertfall 2 ganger tidligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 de veiene jeg kjørte på da jeg var der hadde som regel 2 - 3 filer i hver retning... ikke langt imellom bensinstasjonene nei.... det var ikke lov å bruke grøfte/tåkelys eller langlys.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 26, 2005 Forfatter Share Skrevet April 26, 2005 får kjøre med park lys da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 26, 2005 Forfatter Share Skrevet April 26, 2005 Hvis du søker litt på forumet så tror jeg det skal være diskutert vertfall 2 ganger tidligere.. ok,ja jeg har tidligere spurt om fart vs turtall på autobahn,tror vi kom fram til ca 160km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Ifjord sommer kjørte jeg bare rett over grensa til City Park, og da var det to felt... Hyppig med bensinstasjoner, men farten gikk i rundt 120km/t Synes det var passelig, for det var masse biler og de låg tett!!!!! Skummelt viss noen skulle bremse litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Er det ikke slik at man ikke skal bremse på autobahnen da...bare akslerere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Denne linken har jeg postet før, men den er egentlig ganske informativ. http://home.att.net/~texhwyman/autobahn.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 26, 2005 Forfatter Share Skrevet April 26, 2005 bra side! gleder meg til i sommer! noen som skal være med på klubbturen til bmwccn i september? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 bra side! gleder meg til i sommer! noen som skal være med på klubbturen til bmwccn i september? Hvis alt går som det skal er jeg med til Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 hvis du ser noen/flere som slår på varsellampa, så bør du gjøre det samme og bremse. da er det som regel full stopp lenger fremme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 27, 2005 Forfatter Share Skrevet April 27, 2005 "on autobahn its illegal to run out of gas" stod det på den sida du sendte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 "on autobahn its illegal to run out of gas" stod det på den sida du sendte Det er faktisk ulovlig å gå tom for bensin på Autobahn og man får også en mindre bot hvis man klarer kunststykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 "on autobahn its illegal to run out of gas" stod det på den sida du sendte Det er faktisk ulovlig å gå tom for bensin på Autobahn og man får også en mindre bot hvis man klarer kunststykket. stemmer det ja, så det kan lønne seg å ha med en reservekanne, så du slipper bøter. tror ikke bot`n er så stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Sikt deg inn på første "Tankstelle" når du tikker under 1/4 tank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå