BalleKnalle Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 kunne tenkt meg den bilparken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 jeg VIL ha!!! faen den er så rå... *sukk* får satse på 2 mill på Extratrekninga i kveld da blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Aaaaah..lekker..den står høyt på lista over drømmebiler ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Den E24 M6´en vil jeg ha...for ikke å snakke om M1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 DAMN! Det siste bilde var sweeeet ass! Syntes faktisk den første sekser'n er penest av alle jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 For et sinnsykt rått interiør da!! Utenom det vanlige, og rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Pene biler alle tre ! Nå vet jeg ihvertfall hva jeg skal drømme om i natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 For et sinnsykt rått interiør da!! Utenom det vanlige, og rått!! minte meg litt om e36 m3 stolene faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 kanskje eg sku kjøpt en sånn og hatt til andre bil liksom, greit med en billi bil til andre bil,, ikkje sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 26, 2005 Forfatter Share Skrevet April 26, 2005 M6 er veldig pen ja.... Eneste jeg reagerer litt på er felgene... men de går det jo ann å bytte ut.. EDIT: Flere bilder her: http://www.germancarfans.com/photos.cfm ... bmw/1.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 noen som vet om hvilken modell den røde 6serien er, den var fet, vil se litt nærmere på den.linker plz ikke M6 men den andre røde gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 noen som vet om hvilken modell den røde 6serien er, den var fet, vil se litt nærmere på den.linker plzikke M6 men den andre røde gamle Det er en M1. Første M bilen til BMW. Det som er kjipt med M6 og råe BMW'er generelt er at det ikke er lett for folk å se at det er en rå bil. Er litt kulere med Ferrari f eks da for de leveres kun med råe motorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå