BMW_JP Skrevet April 27, 2005 Forfatter Share Skrevet April 27, 2005 har du godkjent det? fått det i vognkortet? Måtte du ta 4 hjulskontroll? må man ta 4 hjulskontroll? Lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Ikke godkjent, kommer heller ikke til å gjøre før jeg evnt. blir stoppet og noen klager. 4-hjulskontroll er tatt ja. Du må gjøre det skal du få den godkjent og du vil gjøre det med mindre du er glad i dekkslitasje og rar oppførsel på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 det var nok 2 dempere i den prisen jeg fikk, siden det egentlig ikke er nødvendig å bytte dempere når du senker 15mm etter det jeg har forstått..men det blir nok ikke senking på bilen på ganske lenge, bare spurte for morroskyld når jeg først prata med onkelen min.. Jobber han hos Auto-Trio? Prisen er forståelig om det kun var to dempere.. hvis ikke er det meget billig. Om de da ikke har noe billigere enn Bilstein og H&R/Eibach. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 har du godkjent det? fått det i vognkortet? Måtte du ta 4 hjulskontroll? må man ta 4 hjulskontroll? Lurt? 4-hjulskontroll må du ha hvis du skal få senkesettet godkjent i vognkort + at du sannsynligvis vil få feil slitasje hvis du ikke gjør det. og det kan bli dyrt i lengden.. det har jeg selv erfaring av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå