Gunnar Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Tøft det, men det blir et annet domene på de "offisielle" klistremerkene. Domenet gikk gjennom i dag rundt 13:00, og jeg fikk forslag til klistremerkene (font og slikt) senest i går kveld. Sendte også avgårde adressen min for å få prøver og eksempler til å legge ut her for forhåndssalg, så det er på vei. Må bare finne ut hva slags type folk vil ha (farge, innvendig/utvendig, etc.), men kunne ikke gjøre det før domenet var registrert. Har foreløpig ingen planer om logo, men hvis noen kommer opp med et forslag som faller i smak hos juryen skal jeg ikke gjøre meg vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Hva med en kebab som logo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 27, 2005 Forfatter Share Skrevet April 27, 2005 tror ikke jeg ville hadt en kebab på siden av bilen min jeg ass. noe så enkelt som bmw merke kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Ok da, litt seriøst så synes jeg faktisk bare slik skrift slik du hadde er det peneste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 27, 2005 Forfatter Share Skrevet April 27, 2005 ja d mener jeg og. synest d tok seg bra ut på ruten der gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Cool Gleder meg til de ordentlige klistremerkene kommer :D Og sålenge de kommer i nøytrale farger (sort, hvitt, grått ol...) Og ikke noe skrikende rødt, så klistrer jeg den på med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 27, 2005 Forfatter Share Skrevet April 27, 2005 Og ikke noe skrikende rødt passer jo til bilen din da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Kun skrift er vel egentlig det peneste ja.... Eller man kunne kanskje få sneket inn M-fargene på noen av bokstavene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Og ikke noe skrikende rødt passer jo til bilen din da. Heheh, tenkte noen kom til å kommentere det ja Men vil ikke ha klistremerke som skriker "se på meg" liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 27, 2005 Forfatter Share Skrevet April 27, 2005 helt enig der. derfor hadde jeg på svart på ruta for d blir litt anonymt liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Kun skrift er vel egentlig det peneste ja.... Eller man kunne kanskje få sneket inn M-fargene på noen av bokstavene? For det første blir det nok ganske mye dyrere med fire forskjellige farger, og for det andre tror jeg nok at det blir like bra uten M-fargene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 27, 2005 Forfatter Share Skrevet April 27, 2005 enig med gunnar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 kebab høres supert ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 ka de meina om at navnebyttet må komma på plass?? Ka de ska heita for noko?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Blir www.kebabråners.no fra nå av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå