///M Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Hva med en kebab som logo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 det hadde vært greit med bare helt svart da, sånn som Kjell Rune fikk laga, det blei pent Men det beste hadde vært å fått laga di slik at det er bare enkle bokstaver, det blir penest! slik at man legger på klistremerket og drar av folien slik at kun bokstavene står igjen! Noen som vet hvor mye klistremerkene kommer til å koste? Hvor mye betalte du Kjell Rune? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 28, 2005 Forfatter Share Skrevet April 28, 2005 ja d er slik d er hos meg. bare bokstavene som står igjend. jeg betalte ganske mye pga att jeg laget bare 5 stk og de skulle ha 300. men tror d blir noe billigere de som gunnar får lageet opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Hva med brukernavnet under eller over eller på sida?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 28, 2005 Forfatter Share Skrevet April 28, 2005 d kan vel folk lage selv da vist dem er int i d. blir vel litt pes vist gunnar skal drive og bestille opp alt d der. og for min del er d ikke så nøye siden jeg har navnet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORF Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Hva med brukernavnet under eller over eller på sida?? Blir veldig mye jobb og dyrt hvis det skal bestilles spesial merke til alle medelmene.... Enig at de som vil ha det skaffer det selv og limer ved siden av det offisielle merket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 navnebytte? hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Kan nok ikke begynne å skaffe eget merke til hver eneste medlem nei, ihvertfall ikke til lav pris. Regner med prisene blir ca. 50,-/stk, men vi får se hva det ender opp på. Det kommer litt an på. Er masse om og men med farger, speilvendt eller ikke, etc. Noe som skal avgjøres de nærmeste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Hvordan blir det evt. med svarte merker for oss som har svarte ruter da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Går jo an å få de i chrom da, det vil eg ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Var det så at vi kunne ikke ha "BMW" i domene? Det hadde jo vært litt kult å hatt det, hvis vi skal være en ren BMW side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Hvordan blir det evt. med svarte merker for oss som har svarte ruter da?? Det blir neppe svarte merker. Viser jo så dårlig. Men skal ta dette i en annen tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Hvordan blir det evt. med svarte merker for oss som har svarte ruter da?? Det blir neppe svarte merker. Viser jo så dårlig. Men skal ta dette i en annen tråd. Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå