humayun Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 noen som har erfaring med å bestille styling deler fra USA eller UK....er d lurt å bestille der ifra??hva er det om frakt toll og mva??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 tror d er en del i frakt ja. 3000 på ett sett felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Kamerat bestilte fra usa eller england eller hvor det var. Rundt 3000,- i frakt, likevel sparte han mange tusen fremfor å kjøpe det i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 hvordan er det med litt mindre deler da? lurer på å kjøpe meg foringene som sitter på toppen av bakdemper hos roughengineering, de er jo ikke så store og veier lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Er det noe å tjene på å kjøpe foringer fra USA a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Er det noe å tjene på å kjøpe foringer fra USA a? det er ikke vanlige foringer for å si det sånn. mere til racing/banekjøring. holder mye lenger, og er stivere. kommer bare ikke på hva det heter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 powerflex foringr da med andre ord. de er ikke så dyre hos os bildeler heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 powerflex foringr da med andre ord. de er ikke så dyre hos os bildeler heller. nei, det kjøper jeg her for 3000,-. husker ikke navnet på det og kaller det foringer inntil videre.. det er den delen som sitter på toppen av støtdempertårnet bak på 3-serien. likt på e-30, e-36 og e-46. skrur den fast i demper. hukommelsestap.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 støtdemperlager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 Topicen din sier styling fra USA Nå ser jeg ikke helt hva støtdempere har med styling å gjøre. MEN! for selve stylingen i Usa koster det en slikk og ingenting. Du betaler jo heller ikke toll på bildeler. Så det som ev. koster er frakt. Selv syntes jeg 3000,- hørtes mye ut. Ifra Danmark, koster det 600,- for et komplett styling sett. sendes med båt. btw. Jeg ser du kjører E36. sjekk koed Billig styling og mye bra leveringstiden er på 6dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Topicen din sier styling fra USA Nå ser jeg ikke helt hva støtdempere har med styling å gjøre. MEN! for selve stylingen i Usa koster det en slikk og ingenting. Du betaler jo heller ikke toll på bildeler. Så det som ev. koster er frakt. Selv syntes jeg 3000,- hørtes mye ut. Ifra Danmark, koster det 600,- for et komplett styling sett. sendes med båt. btw. Jeg ser du kjører E36. sjekk koed Billig styling og mye bra leveringstiden er på 6dager. bare moms man betaler da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Topicen din sier styling fra USA Nå ser jeg ikke helt hva støtdempere har med styling å gjøre. MEN! for selve stylingen i Usa koster det en slikk og ingenting. Du betaler jo heller ikke toll på bildeler. Så det som ev. koster er frakt. Selv syntes jeg 3000,- hørtes mye ut. Ifra Danmark, koster det 600,- for et komplett styling sett. sendes med båt. btw. Jeg ser du kjører E36. sjekk koed Billig styling og mye bra leveringstiden er på 6dager. Bare 600 kr for full styling fra Danmark til Norge? Kommer det da rett på døra? Og dette var fra Koed.dk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 bare moms man betaler da ? Ja, dansk moms på 25% trekkes ifra (hvis inkludert i prisen) for så slå på 25% norsk moms. Merk at fraktomkostningene også er momspålagt samt fortullingsgebyr påfaller (70-150k) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Danske momsen er på 16% og er ikke inkludert i prisen. Du bare omregner totalsummen på det du bestiller til norske kroner, plusser på mva 25% og fortollingsgebyret (72 kr for pakker under 1000,- 155 kr for pakker over). Frakten er inkludert i totalsummen du betaler der og da, så dette betaler du ikke etterskuddsvis, som du derimot gjør med mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Danske momsen er på 16% og er ikke inkludert i prisen. Dansk moms er i likhet med norsk og svensk momssats på 25%... Når det gjelder 16% tror jeg kanskje Tyskland og UK har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå