Gå til innhold

styling fra USA

humayun
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noe å tjene på å kjøpe foringer fra USA a?

det er ikke vanlige foringer for å si det sånn. mere til racing/banekjøring. holder mye lenger, og er stivere. kommer bare ikke på hva det heter.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

powerflex foringr da med andre ord. de er ikke så dyre hos os bildeler heller.

nei, det kjøper jeg her for 3000,-.

husker ikke navnet på det og kaller det foringer inntil videre.. :oops:

det er den delen som sitter på toppen av støtdempertårnet bak på 3-serien. likt på e-30, e-36 og e-46. skrur den fast i demper.

hukommelsestap.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topicen din sier

styling fra USA

Nå ser jeg ikke helt hva støtdempere har med styling å gjøre.

MEN! for selve stylingen i Usa koster det en slikk og ingenting. Du betaler jo heller ikke toll på bildeler. Så det som ev. koster er frakt. Selv syntes jeg 3000,- hørtes mye ut. Ifra Danmark, koster det 600,- for et komplett styling sett. sendes med båt. :o

btw. Jeg ser du kjører E36. sjekk koed Billig styling og mye bra :) leveringstiden er på 6dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topicen din sier
styling fra USA

MEN! for selve stylingen i Usa koster det en slikk og ingenting. Du betaler jo heller ikke toll på bildeler. Så det som ev. koster er frakt. Selv syntes jeg 3000,- hørtes mye ut. Ifra Danmark, koster det 600,- for et komplett styling sett. sendes med båt. :o

btw. Jeg ser du kjører E36. sjekk koed Billig styling og mye bra :) leveringstiden er på 6dager.

bare moms man betaler da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topicen din sier
styling fra USA

Bare 600 kr for full styling fra Danmark til Norge? Kommer det da rett på døra? Og dette var fra Koed.dk? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare moms man betaler da ?

Ja, dansk moms på 25% trekkes ifra (hvis inkludert i prisen) for så slå på 25% norsk moms. Merk at fraktomkostningene også er momspålagt samt fortullingsgebyr påfaller (70-150k)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danske momsen er på 16% og er ikke inkludert i prisen. Du bare omregner totalsummen på det du bestiller til norske kroner, plusser på mva 25% og fortollingsgebyret (72 kr for pakker under 1000,- 155 kr for pakker over). Frakten er inkludert i totalsummen du betaler der og da, så dette betaler du ikke etterskuddsvis, som du derimot gjør med mva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...