John H Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Min røyk på min gamle 320 også, for noe dritt! Sto tilfeldigvis og såg nedi motorommet når eg skulle fylle spylevæske, der sto jo vifta og spant alle faens veier var så vidt den ikkje tok borti vannslangene jo..viste seg jo lageret var totalt knust, tror eg betalte rundt 700kr for ny pumpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 den koster max 700.Spørs hvor du handler....betalte 783,da fikk jeg med termostat.. Hvor fikk du til den prisen? Da var det ikke orginal deler i hvertfall! Betalte 1082 kr jeg for vannpumpe + termostat (med 15% rabatt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 synes også det var merverdig billig betalte også rundt en tusing for vannpumpa mi, og da var det til innkjøpspris for en mekaniker-kompis av meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pestario Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Har et stort hull i vannpumpa jeg, vannet renner like fort av bilen som jeg fyller etter... Fikk tak i vannpume hos Meca for 690 kroner. Det var den med metallskovler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 synes også det var merverdig billig betalte også rundt en tusing for vannpumpa mi, og da var det til innkjøpspris for en mekaniker-kompis av meg... Stenshagen Bil kostet pompe Kr754,37 med klubbrabatt 15% 28/7-05 Dere bør også kontrolere viskosekoblinga (vifta). Den hadde tatt kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Er det noen enkel måte å sjekke om en har en av de dårlige pumpene(dvs. om den er blitt skiftet eller ei)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Quote Til alle dere som har E36 med sekser: Skift vannpumpe, termostat, begge strammehjul samt drivreim. Da slipper dere noe tull på en stund Gjelder dette også 3.2ltr E36 M3 motoren også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 den koster max 700.Spørs hvor du handler....betalte 783,da fikk jeg med termostat.. Hvor fikk du til den prisen? Da var det ikke orginal deler i hvertfall! Betalte 1082 kr jeg for vannpumpe + termostat (med 15% rabatt). 711,25 på GS, 289 DKK + div. kostnader på Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 jeg betalte 916 for orginal hos bmw/jæager på kokstad i bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 jaha..bilen min går varm nå.. kjøler ikke når bilen er varm..så bytte termostat først? eller like greit å ta vannpumpe i samme slengen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 hmm, kansje på tide å bytte igjen snart da , siden første pumpa røyk på 118000. Bikker snart 220000 nå. Har bare 318 jeg da, men kan ikke si at jeg har god erfaring med vannpumpe på den heller gitt. Fruen som brukte bilen da den røyk, kjørte faan meg til hovedreima røyk med et smell i panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrbje76 Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Åhåhååhåhå da hadde blitt månelyst her hjemme om fruen ender opp med å kjøre til det stopper fullstendig,, men typisk bærter det der,, røyken velter og alt hyler,, stopper man åååneida!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moose Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Har en e34 520 som blir varm etter 10 minutter på tomgang. Kan dette være vannpumpa? Tempen går ned igjen ganske fort etter at jeg begynner å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 nåken som har prøvd den her hhttp://www.turnermotorsport.com/html/d ... 11433828ar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 var jaggu luft i systemet ijen hos meg... kommer fort tilbake.. vanskelig å få det helt bort tydligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå