Gunnar Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Har beklageligvis hatt "litt" servertrøbbel, men ny hardware er på plass og alt utenom galleriene skal nå være oppe igjen. Rekonstruksjonen av data kommer til å gå i hele natt og sannsynligvis også utover morgendagen. Galleriet tar så stor plass at det må tas til slutt. Betalende og kritiske kunder går (desverre) først i køen. Men det kommer! Forumet er ihvertfall tilbake igjen. Bruk http://imageshack.us til bildeopplasting/utlegging i mellomtiden. Nå må jeg stikke for kvelden! Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Gydd at sidene er oppe igjen da, er det som er viktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Aaah..endelig..begynte nesten å få abstinenser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Aaah..endelig..begynte nesten å få abstinenser.. Samme her! Man vet ikke hvor mye noe betyr før man har mistet det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 jeg begynte å bli engstelig, nå er jeg glad igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 endelig ass, har prøvd i hele dag, er blitt avhengig av forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 29, 2005 Share Skrevet April 29, 2005 ja det er godt forumet er i orden igjenn! er vanedannende det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Betalende og kritiske kunder går (desverre) først i køen. Er det ikke to s-er i dessverre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Like greit at man betaler for bildene:) hvor mye vil du ha betalt for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Jeg satt å lurte på hva i helvete som var galt med datan min siden jeg ikke kom inn Men nå vet jeg hvorfor jeg ikke kom inn tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Nydelig jobba Gunnar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 Hehe. Kjedelig når tidsfordrivet plutselig er borte ja. Har vært for opptatt til å legge merke til det selv. Jeg jobbet med det pokkers serverkræsjet i hele går (nå går ting heldigvis av seg selv, står fortsatt og gjenoppretter data), og dama har akkurat stresset seg avgårde på ridestevne som hun skulle være baneansvarlig på (uten å vite det selv), 1.5 time etter stevnet begynte (skal ikke ri før om en time selv). Pes. Men nå på vei hjem plukket jeg opp posten i postboksen, og der var det jammen en veldig hyggelig overraskelsespakke fra Positiv Reklame AS! Fortsettelse følger... Betalende og kritiske kunder går (desverre) først i køen. Er det ikke to s-er i dessverre? Øhm, kan se slik ut. Men får 171.000 'desverre'-treff på Google, så det er tydeligvis mange som skriver det feil. 'Dessverre' ser jo helt mongo ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 endelig ass, har prøvd i hele dag, er blitt avhengig av forumet samme her! fikk abstinenser! er vanligvis inne her 3-4 ganger om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superjohn Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Jeg ser ikke bildene enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå