Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har beklageligvis hatt "litt" servertrøbbel, men ny hardware er på plass og alt utenom galleriene skal nå være oppe igjen.

Rekonstruksjonen av data kommer til å gå i hele natt og sannsynligvis også utover morgendagen. Galleriet tar så stor plass at det må tas til slutt. Betalende og kritiske kunder går (desverre) først i køen. Men det kommer! Forumet er ihvertfall tilbake igjen. :)

Bruk http://imageshack.us til bildeopplasting/utlegging i mellomtiden.

Nå må jeg stikke for kvelden! Kos dere!

Skrevet

Jeg satt å lurte på hva i helvete som var galt med datan min siden jeg ikke kom inn :P Men nå vet jeg hvorfor jeg ikke kom inn tidligere :P

Skrevet

Hehe. Kjedelig når tidsfordrivet plutselig er borte ja. Har vært for opptatt til å legge merke til det selv. :?

Jeg jobbet med det pokkers serverkræsjet i hele går (nå går ting heldigvis av seg selv, står fortsatt og gjenoppretter data), og dama har akkurat stresset seg avgårde på ridestevne som hun skulle være baneansvarlig på (uten å vite det selv), 1.5 time etter stevnet begynte (skal ikke ri før om en time selv). Pes.

Men nå på vei hjem plukket jeg opp posten i postboksen, og der var det jammen en veldig hyggelig overraskelsespakke fra Positiv Reklame AS! :D

Fortsettelse følger... ;)

Betalende og kritiske kunder går (desverre) først i køen.

Er det ikke to s-er i dessverre?

Øhm, kan se slik ut. Men får 171.000 'desverre'-treff på Google, så det er tydeligvis mange som skriver det feil. 'Dessverre' ser jo helt mongo ut.

Skrevet
endelig ass, har prøvd i hele dag, er blitt avhengig av forumet

samme her! fikk abstinenser! er vanligvis inne her 3-4 ganger om dagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...