Kjell Rune Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 jeg ser alt jeg. savnet forumet og måtte faktisk sende gunnar en mld og høre va som skjedde og att d ikke var pc´n min som var krøll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Alle bildene fra bruker galleriene er borte... De som har linket til dem får bare opp slike kryss...Sånn som i signaturen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 Bildene er på vei tilbake, men det tar desverre litt tid, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Foreløpig er 285MB av galleriene tilbake. Det går alfabetisk. De som har store bokstaver eller tall først har nok fått sine (først 0-1.., så A-Z og til slutt a-z). Kopieringen er nå på 'a', og vil fortsette alfabetet ut i små bokstaver.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 ahh nå var mine på plass! trodde jeg hadde mista bïldene av gamlebilen for alltid nå:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Hm.... ser at noen av bildene mine er tilbake, mens på noen andre album står det Warning: stat(): Stat failed for /home/bmwguiden/www//albums//album.dat (errno=2 - Ingen slik fil eller filkatalog) in /home/bmwguiden/www/modules/gallery/platform/fs_unix.php on line 79Endret: 01-01-1970 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hm.... ser at noen av bildene mine er tilbake, mens på noen andre album står det Warning: stat(): Stat failed for /home/bmwguiden/www//albums//album.dat (errno=2 - Ingen slik fil eller filkatalog) in /home/bmwguiden/www/modules/gallery/platform/fs_unix.php on line 79Endret: 01-01-1970 Da heter de nok noe som begynner på små bokstaver. Når du har underalbum er det albumnavnene der det går på, ikke brukernavnet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Flott.. Om du vil ha betaling for galleriet, så betaler jeg gjerne noen hundrelapper i året jeg.. Bare si ifra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 Nå er hele gjenopprettingen ferdig, så nå har dere nok fått tilbake alt, bortsett fra bilder dere eventuelt måtte ha lastet opp på torsdag. Flott.. Om du vil ha betaling for galleriet, så betaler jeg gjerne noen hundrelapper i året jeg.. Bare si ifra.. Du kan jo kjøpe et fritt valgt antall lodd i lotteriet vårt, så får du sjanse til å vinne en heftig pocket bike i samme slengen: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=5843 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå