Gå til innhold

Nedetid på sidene

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Bildene er på vei tilbake, men det tar desverre litt tid, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. :)

Foreløpig er 285MB av galleriene tilbake. Det går alfabetisk. De som har store bokstaver eller tall først har nok fått sine (først 0-1.., så A-Z og til slutt a-z). Kopieringen er nå på 'a', og vil fortsette alfabetet ut i små bokstaver.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.... :-k ser at noen av bildene mine er tilbake, mens på noen andre album står det

Warning: stat(): Stat failed for /home/bmwguiden/www//albums//album.dat (errno=2 - Ingen slik fil eller filkatalog) in /home/bmwguiden/www/modules/gallery/platform/fs_unix.php on line 79

Endret: 01-01-1970

:-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.... :-k ser at noen av bildene mine er tilbake, mens på noen andre album står det
Warning: stat(): Stat failed for /home/bmwguiden/www//albums//album.dat (errno=2 - Ingen slik fil eller filkatalog) in /home/bmwguiden/www/modules/gallery/platform/fs_unix.php on line 79

Endret: 01-01-1970

:-s

Da heter de nok noe som begynner på små bokstaver. Når du har underalbum er det albumnavnene der det går på, ikke brukernavnet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hele gjenopprettingen ferdig, så nå har dere nok fått tilbake alt, bortsett fra bilder dere eventuelt måtte ha lastet opp på torsdag.

Flott..

Om du vil ha betaling for galleriet, så betaler jeg gjerne noen hundrelapper i året jeg.. Bare si ifra.. :)

Du kan jo kjøpe et fritt valgt antall lodd i lotteriet vårt, så får du sjanse til å vinne en heftig pocket bike i samme slengen: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=5843 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...