Frode H. Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Er det noen her som har prøvd seg på overhaling av A/C? Jeg tenker først og fremst på å demontere hele greiene og skifte alt av o-ringer, etc. Finnes det komplette rep.sett å få tak i eller må jeg finne nummer på en og en del jeg trenger? Er det noe spesielt jeg i tilfelle må passe på? Måtte ha 2 fyllinger på anlegget i fjor pga små lekkasjer og nå ser det ut for at det er tomt igjen.. Slikt blir dyrt i lengden så det er sikkert like greit å ta en liten overhaling på hele greiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Du kan jo dra på bil dynda (kræsja biler) så kan du se om du finner komplett A/C med klima kompressor med vifte og allt, ellers så må du kjøpe nytt og det koster vell rundt en 2500kr. det var det det kosta da jeg kjøpte det til min E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 Anlegget er egentlig helt i orden, problemet er det at o-ringer o.l begynner å bli gammelt og da lekker gassen ut. Det er altså ikke noe annet enn noen tetninger til en hundrelapp og to jeg sansynligvis må bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Anlegget er egentlig helt i orden, problemet er det at o-ringer o.l begynner å bli gammelt og da lekker gassen ut. Det er altså ikke noe annet enn noen tetninger til en hundrelapp og to jeg sansynligvis må bytte. Litt nyttig "ABC" vedr. A/C - Klima til biler. http://www.autopower.se/galleri/frilans ... efault.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 Der var det mye lesestoff! Den linken kommer nok godt med hvis jeg skulle begynne på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå