Kenzuke Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Var ute å kjørte, det var solskinn å alt var bare velstand! Fant en relativt fin plass, å knipsa et par høstbilder av min 520i Ble kanskje litt mange? Legg merke til de sota baklyktene Gi meg tilbakemld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Pen bil Har du sota lyktene selv eller kjøpt dem "orginalsota" Jeg er mer fan av hvite/røde baklykter på E34. Evt "faceliftlykter", med blinklyset i midten bak.....Men for all del bilen din var tøff den som sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Stilig! Men "høstbilder" i mai???? Er ikke det litt sent/tidlig for høstbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 Pen bil Har du sota lyktene selv eller kjøpt dem "orginalsota" : Jeg er mer fan av hvite/røde baklykter på E34. Evt "faceliftlykter", med blinklyset i midten bak.....Men for all del bilen din var tøff den som sagt De er sota sjøl, det ser man om man går nært å ser på venstre blinkelys (skal lakke på nytt) Synes det passa veldig bra med helt svarte baklys på den svarte bilen Ser toit ut i virkeligheta ihvertfall heheStilig!Men "høstbilder" i mai???? Er ikke det litt sent/tidlig for høstbilder? Hakke peiling Hva er det nåda? Vår? >) Føler meg litt dum nå ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Hehe, ikke dum den, men kutt ned skogen i innerspeilet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hehe, ikke dum den, men kutt ned skogen i innerspeilet Haha! Skal tenke på det, men når jeg fikk den lukta d gammel bil å støv å faenskap Kanskje jeg skal flytte skauen en anna plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Funker den bilen der En herlig førstegangs bil iallefall! Årstiden er nok VÅR. ikke høst Ps! wonderbaum i speilet er harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Pen bil det der... E34 er og blir en meget pen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 fin bil ja må si høsten kommer tidlig hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Fin-fin første bil det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Fin bil... Er det bare meg eller er den plassen der genial og "leike" seg på vinteren?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Lækkert E34 RULE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Bildene loader sinnsykt tregt, og stopper midtveis her hos meg. Men det jeg får sett ser jo bra ut! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå