Kenzuke Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Var ute å kjørte, det var solskinn å alt var bare velstand! Fant en relativt fin plass, å knipsa et par høstbilder av min 520i Ble kanskje litt mange? Legg merke til de sota baklyktene Gi meg tilbakemld! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerKing Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Pen bil Har du sota lyktene selv eller kjøpt dem "orginalsota" Jeg er mer fan av hvite/røde baklykter på E34. Evt "faceliftlykter", med blinklyset i midten bak.....Men for all del bilen din var tøff den som sagt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Stilig! Men "høstbilder" i mai???? Er ikke det litt sent/tidlig for høstbilder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenzuke Posted May 2, 2005 Author Share Posted May 2, 2005 Pen bil Har du sota lyktene selv eller kjøpt dem "orginalsota" : Jeg er mer fan av hvite/røde baklykter på E34. Evt "faceliftlykter", med blinklyset i midten bak.....Men for all del bilen din var tøff den som sagt De er sota sjøl, det ser man om man går nært å ser på venstre blinkelys (skal lakke på nytt) Synes det passa veldig bra med helt svarte baklys på den svarte bilen Ser toit ut i virkeligheta ihvertfall heheStilig!Men "høstbilder" i mai???? Er ikke det litt sent/tidlig for høstbilder? Hakke peiling Hva er det nåda? Vår? >) Føler meg litt dum nå ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Hehe, ikke dum den, men kutt ned skogen i innerspeilet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenzuke Posted May 2, 2005 Author Share Posted May 2, 2005 Hehe, ikke dum den, men kutt ned skogen i innerspeilet Haha! Skal tenke på det, men når jeg fikk den lukta d gammel bil å støv å faenskap Kanskje jeg skal flytte skauen en anna plass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirakulix Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Funker den bilen der En herlig førstegangs bil iallefall! Årstiden er nok VÅR. ikke høst Ps! wonderbaum i speilet er harry Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennyZM Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Pen bil det der... E34 er og blir en meget pen bil... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schnellfahren Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Fin bil! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Custom Edition Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 fin bil ja må si høsten kommer tidlig hos deg Link to comment Share on other sites More sharing options...
johjoa Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Pen bil! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Fin-fin første bil det der... Link to comment Share on other sites More sharing options...
|_BMW_| Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Fin bil... Er det bare meg eller er den plassen der genial og "leike" seg på vinteren?!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth BMW Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Lækkert E34 RULE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Bildene loader sinnsykt tregt, og stopper midtveis her hos meg. Men det jeg får sett ser jo bra ut! Grattis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts