Kenneth BMW Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Halla Endelig fikk bilen tilbake fra rustsveising. Jeg må bare si at dette var gjort meget bra, alt av rust er borte Det som er gjort er følgende: Begge kanalene bak både indre og ytre kanaler er skiftet,+ at det er bygd nytt feste til bakstelle som er skrud fast.( her var det meget farlig rust) Alle dørene hadde rust nede og det så jævlig ut! Nå er det fikset Begge kanalene fremmer + noe at dørken er skiftet. hjulbuene bak er helt fri for rust å det det samme framme. hele bilen under er behandlet og alle hjulbuene. Bilen er laker fra dørlistene og ned på begge sider+ inni dørene. Jeg er stor fornøyd med jobben og det var kjempebillig i forhold til andre bilverksted som BMW....( 16 til 20 Tusen) Jeg betalt 7000.- for hele greia!! Jeg er åpen for kommentarer Denne mannen som har fikset bilen min heter Kai Roger og holder til i vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 7000 var jo dritbilligt jo! md lakking og greier, får håpe rusten holder seg borte nå da Rust er noe dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 hehe ja rust er noe vi ikke liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 "Rust er dust" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Sykt billig da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 Ja det er nesten en flau pris. Jeg sa jeg skulle skifte eksosanlegget en dag, og han sa ja bare kom så kan du låne løftebokken gratis og trenger du sveise noe så er det ikke noe prob. makan til grei kar hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Hmm. Høres jo greit ut. Kanskje jeg må spørre deg om nummeret en gang, selv om min heldigvis ikke er helt ille angrepet enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Når vi er inne på rust noen som har hørt om/prøvd dette: www.ferromax.no Så at de hadde et middel som en blander ut og kan senke hele deler ned i kar osv... Skal hvist fjerne rust bedre enn sandblåsing.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Sinnsykt billig da Håpe rusten holder seg borte nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 ikke for å være pesemistisk men du bør nok ikke ha bilen i så mange år! har sveisa en god del rust på forskjellige biler å rusten kommer alltid tilbake! man kan sandblåse så mye man vil men rusta kommer nok tilbake om et par år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 rusten kommer vel ikke tilbake vist du fjerner all rusten. og skifter du dørk og gjør jobben bra og fjerner alt som heter for rust på bilen holder vel den i mange år vist jobben er bra såklart. bilen må jo tektyleres og behanldest deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 Denne jobben er gjort meget proft!! Hvist runsten kommer tilbake her, da har rusten gjort en STOR tabbe hehe for da skjer dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 men det som er med rust er at vist det ikkje blir fjernet 110 prosent kommer den snikende! og en bil som er sveist mye på ruster mye fortere enn en som ikkje er sveist på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 d er nok sant ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 men for og ta et eksempel! på jobben bygger vi platformer! og dekket skottet og alle plater er sandblåst behandlet med grunning og tjukt lag med maling noen plasser er det noe vi kaller for deks belegg! her ruster det aldri! så vist det er gjort godt nok holder det men det er nesten umuli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå