RCS Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Jeg har en RÅ costumesykkel som er ombygget etter alle kunstens regler... Sykkelen er en yamaha Dragstar 1100ccm som er ombygget til en "Thunderbike". Eller Low Rider som de kalles i USA Sykkelen er ikke på noen måte lik en orginal Dragstar og du kan ikke uten videre se at dette er en Yamaha heller... Stilen er fett blottet bakhjul med skilt og bremselys på ventre siden av hjulet. Grom lyd og rett styre. En liten pute for fører... sugekopp pute til eventuell passasjer ( Passer best som ego sykkel ) Jeg tar gjerne en kjekk E30\E36\E46 i bytte\delbetaling... Sykkelen er "one of a kind". En liknende ble solgt i sverige nylig for 170.000kr... For mer bilder mail meg: postmaster@grombil.com RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 100ccm, stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 1100 sikkert. Men for å selge noe "unikt" bør du stille med bilder. Har ikke tall på hvor mange "Norges peneste !!!" jeg har sett i annonser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 Jeg prøver nå å legge ut noen linker til bilder som ligger på min webside... Funker dette? Var den god nok til beskrivelsen gunnar? RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 får håpe d ikke er en 100cc ja. he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Jøss. Skikkelig HD-style.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Fin den,men plassering av skiltet suger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 ah den var dritkul, akkurat som den i gran theft auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 Fin den,men plassering av skiltet suger. Jeg forstår at du ikke er så "bereist" i mc verden .... Det er nemlig den plasseringen som suger minst... Det er det som skaper hele stuket på sykkelen. LED bremselys over. "Bullet" skruer på skilt osv... nei dette er rått spørr du meg... Smaken er som baken. Den er delt... RCS NB! Takk Gunnar for endring av innlegg slik at bildene syns.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Vel,jeg har nå lappen på mc,og har hatt sykkel tidligere. Og MIN mening er att plassering av skiltet ikke er noe særlig pent. Men på en annen side er det ikke så mange alternativer for plassering av skilt på en customsykkel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 Det er helt klart smak og behag det der... På denne sykkelen er mulighetene få... Men du får tilsvarende bakskjerm med skiltplassering. Problemet er da at skilt skjuler et ellers ok bakdekk RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Sexy sak.. Foretrekker selv Yahama R-x utgavene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 Sexy sak.. Foretrekker selv Yahama R-x utgavene Tenker du R6 og R1? Skulle jeg kjøpt R-sykkel ville jeg kjøpt R1... ikke værst i klassen, men råest i design. Blå med kvite striper\dekaler... Holdt faktisk på å bli en slik før jeg kom over denne. Men da var det ingen tvil... RCS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 hmm.. har en yzf 750 95 mod.. helt grei sykkel, men r1 hadde vore kremen.. Men "en vakker dag" som fatima å jan håvard sa i Fagerstrand, kanskje det står en i garasja..?? hvem vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Jeg liker best BMW´s motorsykler, men en Triumph er jo heller ikke så dum. Hva med en Triumph Rocket III ? ...R3 motor, 2,3 liter, 142 HK ved 5750 rpm og 200 Nm ved 2500 rpm (like mye som BMW´s N42B20 motor i bl.a E90 320i)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå